Вчені закартували кожен атом в шипах коронавірусу

Dr. Yeolkyo Choi/Lehigh
Нова модель показує кожен окремий атом у шипах на поверхні коронавірусу SARS-CoV-2, потенційно прокладаючи шлях до більш цілеспрямованого лікування.

Якби ви могли прискіпливіше досить сильно, щоб побачити мікроскопічний світ, ви б помітили, що коронавірус SARS-CoV-2 абсолютно покритий крихітними шипами. Ці спайки, кожен з яких є білком, який може прилипати і зв'язуватися з клітиною-хазяїном, є ключем до унікальної заразність коронавіруса.

Але тепер вченим з Університету Ліхай, Сеульського національного університету і Університету Кембриджа вдалося виділити кожен атом в цих шипах — важливий крок у пошуку, який зробить їх марними.

Їх модель, описана в дослідженні, опублікованому в п'ятницю в «Журналі фізичної хімії», була повністю відкрита з надією, що інші медичні дослідники зможуть використовувати її для розробки нових методів лікування або профілактичних заходів проти COVID-19. У супроводжуючому відео, яке призначене для дослідників, але містить кілька цікавих зображень, вчені пояснюють, як саме вони розробили модель і як інші можуть використовувати її як інструмент.

«Наша команда витратила дні і ночі, щоб дуже ретельно побудувати ці моделі з відомих структурних елементів [Кріогенна електронна мікроскопія]», — сказав біоінженер p Університету Ліхая Вонпіл Їм в прес-релізі. «Моделювання було дуже складним, тому що в багатьох регіонах просте моделювання не могло забезпечити високоякісні моделі».

По суті, команда повинна була заповнити безліч прогалин в нашому розумінні коронавіруса, щоб розробити свою модель.

Але тепер, коли все готово, дослідники припускають, що його можна використовувати для розробки вакцин або ліків, які спеціально націлені на коронавірус на атомному рівні, що потенційно робить його набагато більш ефективним лікуванням.

Джерела: Lehigh University