Новий мікроскоп настільки потужний, що може спостерігати рух світла

American Technion Society
Професор Техніона Ідо Камінер та його команда розробили квантовий мікроскоп, який реєструє потік світла, дозволяючи безпосередньо спостерігати світло, захоплене всередині фотонного кристала.

Швидкість світла

Вперше вчені використовували мікроскоп для безпосереднього спостереження світла, що проходить через кристал.

Дослідження, яке було проведено за допомогою унікального надшвидкого трансмісійного електронного мікроскопа в Технологічному інституті Техніон-Ізраїль, відкриває нові можливості для квантових вчених. Мало того, що дослідники тепер можуть спостерігати явища, які вони змушені були моделювати або моделювати, але метод мікроскопії також дозволяє вивчати погано поняті аспекти поведінки частинок, таких як фотони і електрони.

Enhance!

Попередні дослідження з використанням мікроскопії для аналізу квантового поведінки були більш обмеженими — вчені досліджували атоми або квантові точки, які мали меншу гнучкість в тому, як вони могли реагувати на вплив електронів. В цьому останньому дослідженні команда використовувала фотонні порожнини, згідно з дослідженням, опублікованим в середу в журналі Nature. По суті, це наноскопічні кристали, в яких вчені могли безпосередньо спостерігати взаємодію вільно рухаються, і фотонів.

«Це перший раз, коли ми насправді можемо бачити динаміку світла, коли він замикав в наноматеріалах, а не покладатися на комп'ютерне моделювання», — сказав дослідник Technion-Israel Канпенг Ван в прес-релізі.

ІТ-відділ

Крім того, що це просто круто — вчені можуть спостерігати подорожі світла! — дослідники очікують, що їх робота допоможе вирішити критичну проблему у квантових обчисленнях.

Кубіти, що зберігають інформацію у квантових комп'ютерах, як відомо, схильні до помилок, і дослідники припускають, що їхня технологія захоплення світла може зробити їх значно стабільнішими.

Джерела: Американське суспільство Техніон