Вчені зафіксували перше у світі зображення квантової заплутаності

University of Glasgow
Фізикам з Університету Глазго вдалося зробити знімок двох фотонів, пов'язаних квантовою заплутаністю.

Відвертий

Вченим тільки що вдалося зробити знімок двох фотонів, пов'язаних квантової заплутаністю, зазначивши перший раз, коли дивне явище було зафіксовано камерою.

Зображення показує два фотони, які були пов'язані через квантову заплутаність, що означає, що вони миттєво реагують на зміни, які відбуваються один в одному, навіть якщо вони розділені величезним фізичним відстанню, згідно з дослідженням, опублікованим в п'ятницю в журналі Наукові досягнення. Це перше в історії фотографічне свідчення заплутування може допомогти вченим краще зрозуміти нові технології, повідомляє New Atlas, такі як квантові комп'ютери або криптографія.

Швидкий вогонь

Згідно з дослідженням, отримання зображення було нелегким завданням. Фізики з Університету Глазго встановили камеру для захоплення 40000 кадрів в секунду експериментальної установки, яку вони підтримували при температурі -30 градусів Цельсія в абсолютно чорному кольорі. Потім їм довелося прочесати тисячі кадрів, щоб знайти ознаки заплутування.

«Зображення, яке нам вдалося сфотографувати, є елегантною демонстрацією фундаментального властивості природи, вперше побаченого в формі зображення», — сказав фізик з Глазго Пол-Антуан Моро в інтерв'ю New Atlas. «Це приголомшливий результат, який можна використовувати для розвитку нової галузі квантових обчислень і створення нових типів зображень».

Джерела: Новий Атлас