Вчені модифікували клітини людини, щоб ті стали невидимими

etty Wills/Victor Tangermann
Вчені зламали генні клітини людини, щоб повністю інтегрувати структури, які дозволяють деяким кальмарам стати прозорими, даючи клітинам можливість розсіювати світло.

Активний камуфляж

Працюючи з генетикою людських клітин, група вчених дала їм можливість маскувати.

Щоб зробити це, вони взяли сторінку з книги кальмарів, повідомляє Новий Атлас. Зокрема, вони розробили клітини людини для виробництва білка кальмара, відомого як рефлексін, який розсіює світло, створюючи відчуття прозорості або переливання.

Це не тільки дивний трюк на вечірці, але і з'ясування того, як геном зламати певні риси в клітинах людини, дає вченим новий шлях для вивчення того, як насправді працює генетика.

Людина-невидимка

Було б чудово бачити, як це дослідження проклало шлях до генних зламаним людям з невидимими здібностями — але, на жаль, справа не в цьому. У Каліфорнійському університеті Ірвіна біомолекулярні інженери, що стоять за дослідженням, вважають, що їх техніка злому генів може привести до появи нових світловідбиваючих матеріалів, згідно з дослідженням, опублікованим у вівторок в журналі Nature Communications.

Або, що ще ширше, дослідження показують, що вчені, які вивчають інші генетичні ознаки, можуть наслідувати своєї методології, представляючи кошти для використання клітин людини в якості свого роду пісочниці для біоінженерії.

Біологічна пісочниця

Ця пісочниця може виявитися корисною, оскільки команді Ірвіна вдалося змусити людські клітини повністю інтегрувати структури, які продукують рефлекторні білки. По суті, генний зломщик повністю заволодів.

«Завдяки кількісної фазової мікроскопії ми змогли визначити, що білкові структури мають різні оптичні характеристики в порівнянні з цитоплазмою всередині клітин», — сказав дослідник Ірвінського університету Алон Городецькі в «Новому атласі», — іншими словами, вони оптично поводилися майже так само, як вони роблять у своїх рідних головоногих леукофорів».

Джерела: Новий Атлас