Вчені нарешті знайшли відсутню половину видимого всесвіту

НАСА
Вчені з Каліфорнійського університету вважають, що вони нарешті виявили половину всієї світної речовини у Всесвіті, якої не вистачало десятиліттями.

Пошукова група

З того часу, як вчені вперше підрахували, скільки речовини знаходиться у всесвіті, вони не змогли знайти половину його.

Баріонна матерія, яку іноді називають світною матерією, щоб відрізнити її від темної матерії, за оцінками, становить близько п'яти відсотків всього речовини у Всесвіті. Але половина цього ніколи не була знайдена, повідомляє CNET — до сих пір.

Справу закрито

Зростаюча здатність астрономів відстежувати швидкі радіосплески при проходженні Землі дала їм нову підказку. За словами дослідників CNET, ці сигнали спотворюються при проходженні через об'єкти, згідно з дослідженням, опублікованим в середу в журналі Nature, і ступінь цього спотворення пояснює всю відсутню матерію всесвіту.

«В кінцевому підсумку ми всі чекали його виявити», — сказав CNET астроном з Санта-Круса Ксав'є Прочаска з Каліфорнійського університету, — «але поки ми цього не зробили, це було важко».

Реальна угода

За останні кілька років інші вчені також стверджували, що знайшли зникле баріонна речовина. Вони використовували такі методи, як сканування газових хмар, що оточують чорні діри, або космічні нитки матерії, що зв'язують галактики.

Але всі вони покладалися на неповні набори даних, і їхні папери зробили великі екстраполяції, сказав Маккварт CNET. Він порівняв це зі здогадкою, наскільки велика собака, «дивлячись на розмір її хвоста».

Джерела: CNET