Вчені можуть бути близькі до розуміння того, чому існує Всесвіт

Нідпікс
Хоча їх дослідження не відповідають певним відкриттям, але дослідники вважають, що вони знайшли докази однією з основних теорій про те, чому існує всесвіт.

Універсальний дисбаланс

Вчені вважають, що вони зробили крок до остаточного розуміння однієї з найбільших загадок всесвіту: чому вона взагалі існує.

Коли утворилася всесвіт, вона створила й антиречовину, і матерію, які знищують один одного при зустрічі. Так чому ж залишилося досить речовини, щоб сформувати всі галактики, зірки та світи, це ключове питання.

Тепер Scientific American повідомляє, що вчені домоглися істотного прогресу в пошуках відповіді.

З'єднуємо це разом

Теорія, яка називається лептогенез, стверджує, що Великий Вибух створив величезна кількість субатомних частинок, званих нейтрино. Коли ці нейтрино кінець кінцем розпалися, лептогенез передбачає, що вони утворили більше побічних продуктів, ніж антиречовини.

Нові результати експерименту Tokai to Kamioka (T2K) в Японії, опубліковані минулого тижня в журналі Nature, не є переконливим доказом теорії лептогенез. Але, в очікуванні численних подальших експериментів і аналізів, які були б необхідні для того, щоб насправді зробити цю заяву, SciAm повідомляє, що результати, мабуть, переконливо свідчать про те, що лептогенез щось значить.

Відсутні дані

Дослідження показало, що існує 95-процентна вірогідність того, що нейтрино розпадуться на нерівномірне співвідношення речовини до антиречовини, вимір, який називається CP-порушенням. Звучить переконливо, але цього недостатньо для такої фундаментальної таємниці всесвіту.

«Ми ще не називаємо це відкриттям», — сказав SciAm дослідник університету Стоні Брук і член команди T2K Чанг Ки Юнг.

Джерела: Scientific American