Вчені виявили білок в метеориті

H. Raab
Дослідники з Гарвардського університету виявили в зразках з метеорита Acfer 086 білок, що містить залізо та літій, та який, як вони впевнені, має позаземне походження.

Неземне походження

Вперше вчені виявили повну молекулу білка в метеориті — і вони майже впевнені, що вона не прийшла з Землі.

Після аналізу зразків з метеорита Acfer 086 група дослідників з Гарвардського університету і біотехнологічних компаній PLEX Corporation і Bruker Scientific встановили, що будівельні блоки білка хімічно відрізняються від наземного білка. Як вони пишуть у своєму дослідженні, яким вони поділилися на ArXiv в суботу, «це перше повідомлення про білку з будь-якого позаземного джерела».

Хімія 101

Білок — це органічна молекула, що складається з будівельних блоків, званих амінокислотами. Це високоенергетичний джерело палива, який також становить більшу частину обладнання в біологічних осередках. Вчені вперше виявили амінокислоти — або, принаймні, молекули, подібні амінокислотам, — в космосі кілька років тому, а також з'явилися інші молекули, важливі для біологічного життя.

Дослідники говорять, що з того часу були виявлені ланцюжки амінокислот, але жодна з них не була достатньо великою або організованою, щоб вважатися повноцінним білком.

Підтекст

Стаття, яка ще не пройшла академічний огляд або була опублікована в науковому журналі, підтверджує гіпотезу про те, що дії метеоритів могли б сприяти розвитку життя на Землі. Можливо, що деякі молекули або сполуки, необхідні для виникнення і розвитку життя, були доставлені в результаті бомбардування космічних каменів.

Те, що він не підтверджує, це те, що там є позаземне життя. Дослідження не визначає, звідки з'явився цей неземний білок або як він утворився — вчені просто впевнені, що він не з'явився звідси.