Вчені виявили одну з найбільш далеких галактик: МАМБО-9

NRAO/AUI/NSF, B. Saxton
Вчені щойно помітили МАМБО-9. Світ давньої галактики тільки що досяг Землі після 13 мільярдів років подорожі в космосі.

Зоряне світло

Вчені тільки що спостерігали нову галактику в перший раз, і на відстані 13 мільярдів світлових років вона є однією з найвіддаленіших галактик, виявлених на сьогодні.

Галактика MAMBO-9 не встановлює ніяких рекордів на далекі відстані. Вчені виявили галактики на схожих і ще більших відстанях від нас. Але MAMBO-9 майже так само старий, як і Всесвіт, повідомляє CNN, тому нове відкриття може допомогти астрономам розкрити більше інформації про самих ранніх днях космосу.

Викликаю містера Бегу

MAMBO-9 всього на 970 мільйонів років молодша за сам всесвіт, згідно з дослідженням, опублікованим в середу в The Astrophysical Journal. Це незбагненний відрізок часу для людей, але простий сплеск в космічному календарі.

Нове відкриття представляє рідкісну можливість спостерігати форму галактики. Світло від MAMBO-9, який тільки що досяг Землі, який зображує речі, які дійсно відбулися 13 мільярдів років тому, виявляє величезну хмару пилу, яке коли-небудь перетвориться в нові зірки і екзопланети.

«Ми очікуємо, що в 100 разів більше зірок, ніж пилу», — сказав CNN провідний дослідник Кейтлін Кейсі з Техаського університету в Остіні. «Але MAMBO-9 ще не справив стільки зірок, і ми хочемо з'ясувати, як пил може утворюватися так швидко після Великого вибуху».

Джерела: CNN