Астрономи знайшли стародавні залишки Великого Вибуху

CNRS
Астрономи з обсерваторії Мауна-Кеа на Гаваях відкрили рідкісний релікт древнього всесвіту: «викопну хмару» газу, що була створена за часів Великого вибуху.

Викопні хмари

Астрономи в обсерваторії М. Кека на Мауна-Кеа, Гаваї, зробили неймовірне відкриття на початку цього місяця. Це був рідкісний релікт древньої всесвіту: «викопне хмара» газу, створене за часів Великого вибуху.

Незвичайне відкриття може надати нову інформацію про походження Всесвіту і її ранньому складі - в тому числі, чому деякі зірки і галактики утворилися з газів, а інші - ні.

Світло квазара

Групу очолювали Фред Роберт і Майкл Мерфі, обидва в Технологічному університеті Суинберна в Мельбурні. Їх результати збираються опублікувати в астрономічному журналі «Щомісячні повідомлення Королівського астрономічного товариства», але вони також зробили їх доступними на сервері препринтів arXiv.

«Куди б ми не подивилися, газ у всесвіті забруднений відходами важких елементів від вибухають зірок», - сказав Роберт у заяві на веб-сайті обсерваторії Кека. «Але це конкретне хмара здається недоторканим, незабрудненим зірками навіть через 1,5 мільярди років після Великого вибуху».

Команда використовувала два спектрометра обсерваторії ім. М. Кека - вважайте їх надзвичайно чутливими і складними камерами - які використовувалися для виявлення екзопланет в минулому.

Астрономи виявили викопне хмара з-за надзвичайно яскравого квазара - небесного об'єкта, що випускає велику кількість енергії - позаду нього. Згідно зі свідченнями спектрометра, щільність хмари була надзвичайно низькою, що привело їх до думки, що це «справжня реліквія Великого вибуху», за словами Роберта, оскільки на них майже не вплинули вибухають зіркові частинки, що заповнюють решту галактики. .

Верхівка айсберга

І ще багато таких копалин хмар може бути виявлено в майбутньому завдяки цьому конкретному відкриття - перші два копалин хмари були фактично виявлені випадково в 2011 році - Роберт і його команда знали, що шукати це третє.

«Тепер можна досліджувати ці викопні рештки Великого вибуху», - сказав Мерфі. «Це точно скаже нам, наскільки вони рідкісні, і допоможе нам зрозуміти, як деякі гази утворювали зірки і галактики в ранньому Всесвіті, і чому деякі цього не зробили».

Джерела: Астрономія