НАСА випускає «карту скарбів» для водяного льоду на Марсі

НАСА
Дослідники з НАСА створили карту місць розташування водяного льоду на Марсі, у яких, як вони вважають, він знаходиться всього на пару сантиметрів нижче поверхні.

Скарб

Коли астронавти НАСА відвідають Марс, їм, ймовірно, доведеться збирати водяний лід планети для питної води і палива.

Таким чином, космічне агентство має сенс націлюватися на точку приземлення поблизу легкодоступного льоду — і тепер у нього є «карта скарбів», в якій детально зазначено, де знаходиться цей лід, щоб зробити цей процес набагато простіше.

«Вам не знадобиться екскаватор, щоб викопати цей лід», — йдеться в повідомленні НАСА, присвяченому дослідженню Сільвена Піке. «Ви можете використовувати лопату».

Вода, вода скрізь

Ми знаємо, що водяний лід існує на Марсі з 2008 року, і згідно з цим новим дослідженням, опублікованим у вівторок в журналі Geophysical Research Letters, НАСА постійно виявляє все більше і більше його.

«Чим більше ми шукаємо приповерхневого льоду, тим більше ми знаходимо», — сказав в прес-релізі дослідник НАСА Леслі Тамппарі. «Спостереження за Марсом за допомогою декількох космічних апаратів протягом багатьох років продовжує надавати нам нові способи виявлення цього льоду».

Попередня підготовка

Частина льоду, зазначеного на карті скарбів НАСА, знаходиться всього у 2,5 сантиметрах (дюймах) під поверхнею Червоної планети, тому в агентства вже є кілька варіантів місць для приземлення.

Однак, з огляду на, що він, швидше за все, не відправлятиме людей на Марс до 2030-х років, у нього буде достатньо часу, щоб заселитися в саме ідеальне місце посадки, що допоможе забезпечити успіх цієї першої революційної місії.

Джерела: Engadget