Вчені нарешті створили штучні клітини мозку

University of Bath
Вчені відтворили химерну активність клітин головного мозку в крихітних нових чипах, що потенційно може призвести до створення нового покоління штучних медичних пристроїв.

Вчені нарешті розшифрували химерне поведінку клітин мозку і відтворили його в крихітних комп'ютерних чипах.

Крихітні нейрони можуть змінити спосіб, яким ми створюємо медичні пристрої, тому що вони відтворюють здорову біологічну активність, але вимагають тільки однієї мільярдної енергії, необхідної мікропроцесорах, відповідно до прес-релізу Університету Бата.

Нейрони поводяться подібно електричних ланцюгів всередині тіла, але їх поведінка менш передбачувано, особливо коли справа доходить до аналізу взаємозв'язку між їх вхідними та вихідними електричними імпульсами. Але ці нові штучні клітини мозку успішно імітують поведінку нейронів щура з двох специфічних ділянок мозку, згідно з дослідженням, опублікованим у вівторок в Nature Communications.

«До сих пір нейрони були схожі на чорні ящики, але нам вдалося відкрити чорний ящик і заглянути всередину», — сказав у випуску фізик Університету Бата Ален Ногарет. «Наша робота змінює парадигму, оскільки вона забезпечує надійний метод для точного відтворення електричних властивостей реальних нейронів».

Кінцева мета полягає в тому, щоб використовувати ці нейрони для створення медичних пристроїв, які можуть краще задовольняти потреби пацієнтів, таких як більш розумний кардіостимулятор, який може реагувати на нові стресові фактори і вимоги до серця людини, — по суті, модернізувати пристрої, щоб вони більше відповідали потребам пацієнта. тіло.

Джуліан Патон, фізіолог з університетів Окленда і Брістоля, сказав у випуску, що відтворення біологічної активності було захоплюючим, тому що воно «відкриває величезні можливості для більш розумних медичних пристроїв, які ведуть до підходів персоналізованої медицини для цілого ряду захворювань і порушень».

Джерела: University of Bath via TechXplore