Фізики виявляють свідчення нової фундаментальної сили природи

Піксабей
Дослідники виявили новий доказ п'ятої сили природи, і, якщо підтвердиться, робота може допомогти нам зрозуміти темну матерію.

Новий учасник

До сих пір фізики визначили чотири фундаментальні сили природи: гравітацію, електромагнетизм, сильну ядерну силу і слабку ядерну силу.

Але тепер дослідники знайшли нові докази п'ятої сили природи — і це може допомогти нам остаточно розгадати таємницю темної матерії.

Показ повторів

У 2016 році вчені з Угорського інституту ядерних досліджень опублікували дослідження в журналі Physical Review Letters, в якому детально викладаються свідоцтва того, що раніше невідома сила була залучена в радіоактивний розпад ізотопу берилію-8.

Тепер вони опублікували нову статтю на сервері попередньої друку arXiv, в якій детально описуються та ж таємнича сила, що діє на атоми гелію при певних умовах.

Темна матерія

Дослідження arXiv все ще очікує рецензування. Але якщо це відбудеться, підтверджена п'ята сила природи може допомогти вченим, нарешті, зрозуміти темну матерію, дивне речовина, мабуть, утримує всесвіт.

«Це відкриття можливої ​​п'ятої сили [природи] повністю змінило б наше розуміння всесвіту з наслідками для об'єднання сил і темної матерії», — фізик Ірвінского університету в Каліфорнії Джонатан Фенг, який не брав участі в Нове дослідження, розказане Голосом Америки у 2016 році.

Джерела: ScienceAlert