Протягом 30 років вчені думали, що ця істота вимерла

SIE/GWC/Leibniz-IZW/NCNP /SWNS.COM
Після 30 років захисники природи, нарешті, підтвердили за допомогою фотопасток, що срібноспинний оленець не вимер.

Фахівці з охорони дикої природи святкують цей тиждень, коли у В'єтнамі був помічений срібноспинний оленець — мініатюрний вид, схожий на оленя, який вважається вимерлим протягом 30 років.

«На його нинішньому статусі висів знак питання», — сказав New Scientist Ендрю Тілкер, фахівець з азійських видів в Глобальному заповіднику дикої природи. «Стирання цього знаку було для нас великим бізнесом».

У понеділок Тілкер і його колеги опублікували в журналі Nature Ecology and Evolution статтю, в якій детально описується їх використання пасток для фотоапаратів для зйомки фотографій невловимого срібноспинного оленця, також відомого як в'єтнамський олень.

Кожна пастка була оснащена датчиками руху і тепла, які запускали її для фотографування всього, що проходило поблизу, — і понад 200 разів в пастках були зроблені фотографії срібних шевронів в лісі біля Нячанга.

Ці зображення були не тільки першими підтвердженими виявленнями виду з 1990 року, але і першими зображеннями тваринного в дикій природі.

Срібноспинний оленець — в самих наукових термінах — чудовий. Серйозно, схоже, що сталося б, якби у оленя і кенгуру був дитина, і він ніколи не ріс більше, ніж кролик.

Але це не те, чому виявлення виду так важливо.

Втрата одного виду може мати ефект доміно на екосистему, змушуючи інші види наслідувати його приклад. Крім того, біорізноманіття Землі, тобто різноманітність видів на планеті, пов'язане з усім — від якості повітря до охорони здоров'я.

«Без біорізноманіття у людства немає майбутнього», — сказав The Guardian у 2018 році зоолог Оксфордського університету Девід Макдональд — і тепер, коли ми знаємо, що не втратили срібноспинного оленця, ми можемо працювати над його продовженням. внесок в нашу планетну екосистему.

«До сих пір цей вид, мабуть, існував тільки як частина нашої уяви», — сказав в прес-релізі Нгуєн, асоційований вчений з охорони навколишнього середовища з питань збереження дикої природи у світі. «Виявлення того, що воно дійсно є, є першим кроком до того, щоб ми не втратили його знову, і зараз ми швидко рухаємося, щоб з'ясувати, як краще захистити його».

Джерела: Новий вчений