Вчені використовують генну техніку для розведення безрогих биків

Juliette MICHEL
Вчені з'ясували, як розводити биків без рогів, редагуючи їх гени, забезпечуючи безболісну альтернативу процедурам видалення рогів.

GMO Bulls

Вчені придумали, як генномодифікувати биків, щоб у них ніколи не росли роги. Очікується, що ця розробка зробить молочне тваринництво більш простим і безпечним для працівників і менш болючим для биків.

«Ми продемонстрували, що можна отримувати здорових безрогих телят тільки з передбачуваної правкою», — сказав у своєму прес-релізі Каліфорнійського університету, Девіс, вчений-тваринник Елісон Ван Еененнам, — «і ми надали дані, які допоможуть інформувати процес для оцінюючи тварин, відредагованих по геному».

Друзі, а не їжа

Щоб розвести цих здорових, але безрогих биків, вчені вставили бактеріальні плазміди в ДНК бика, щоб вибити породжує ген, згідно з дослідженням, опублікованим в понеділок в журналі Nature Biotechnology.

Цього незначного генетичної зміни було досить, щоб у потомства бика ніколи не розвивалися роги, але технічно воно перетворювало телят в генетично модифіковані організми, тому малоймовірно, що генний хак буде використовуватися на м'ясному худобі, що люди в кінцевому підсумку харчування.

Унція профілактики

З боку це звучить як дивний проєкт вихованця для цікавого генетика, але фермери вже схильні видаляти роги молочних телят, щоб запобігти травмам тварин і молочних фермерів, а також змусити кожного бика займати менше місця.

Процедура болюча і може викликати медичні ускладнення, згідно з вченими з Каліфорнійського університету в Девісі, тому найкращим варіантом може стати редагування генів, при якому бики без рогатих без будь-яких небажаних побічних ефектів можуть бути.

Джерела: UC Davis