Вчені знайшли будівельні блоки життя на крижаному місяці Сатурна

NASA/Victor Tangermann
Команда дослідників виявила сліди органічних сполук в шлейфах, які спалахують на місяці Сатурна Енцелад.

Будівельні блоки

Вчені просівають гору даних, зібраних під час місії НАСА Кассіні на Сатурн і його супутники.

І тепер група дослідників з Вільного університету Берліна знайшла дещо в даних, які могли б вказати на існування життя на крижаній місяці Сатурна Енцелад: сліди органічних сполук, в пір'ї, які вирвалися з поверхні Місяця, які є будівельними блоками амінокислот, попередників наземних форм життя.

«Якщо умови правильні, ці молекули, що надходять з глибокого океану Енцелада, можуть перебувати на тому ж шляху реакції, що і ми, тут, на Землі», — сказав керівник групи Нозайр Хаваджа у своїй заяві. «Ми ще не знаємо, чи потрібні амінокислоти для життя за межами Землі, але пошук молекул, що утворюють амінокислоти, є важливою частиною головоломки».

Хвиля пара

Пір'я викидаються з поверхні Енцелада після змішування з водою з гігантського підземного океану Місяця. Потім матеріал викидається у вигляді водяної пари і крижаних зерен.

З космосу космічний корабель НАСА Cassini зміг проаналізувати їх, використовуючи свій бортовий мас-спектрометр.

Ця новина з'явилася після того, як у 2018 році інша група дослідників припустила, що складні органічні молекули плавають на поверхні величезного підземного океану Енцелада. У червні команда з Вашингтонського університету також виявила, що океан багатий поживними речовинами і придатний для укриття життя.

Джерела: Лабораторія реактивного руху