Вчені створили крихітних роботів, що приводяться в дію м'язами і нервами

Michael Vincent/University of Illinois
Вчені створили крихітних м'яких роботів, які управляються і керуються живими нейронами і м'язами, як живий організм.

Біоботи

Команда інженерів тільки що успішно об'єднала біологічну життя з машинами, створивши крихітних роботів, натхнених сперматозоїдами, які використовують живі нервові і м'язові клітини, щоб плавати при впливі світла.

Нові роботи не особливо розумні — їхня нервова функція не стає складнішою, ніж автоматична активація їх м'язів, коли на них світить світло, говориться в прес-релізі. Але успішна інтеграція нейронів скелетних м'язів і стовбурових клітин з механізмами є багатообіцяючим ознакою майбутнього, що зароджується в області м'якої робототехніки.

Віднови Його

Механічна частина робота виконана в формі м'якого лаштування, сумісного з живими клітинами. Ширина приблизно одного міліметра приблизно дорівнює розміру головки шпильки.

Інженери Іллінойського університету в Урбані-Шампейн змоделювали різні форми тіла, щоб з'ясувати, що буде добре плавати. Зрештою, вони прийшли до маленького, схожому на клітини роботу з двома джгутиковими хвостами, згідно з дослідженням, опублікованим в понеділок в PNAS.

«Подібно до того, як близнюки насправді не ідентичні, дві машини, призначені для виконання однієї і тієї ж функції, не будуть однаковими», — сказав в прес-релізі інженер з Іллінойсу Тахер Саїф. «Один може рухатися швидше або лікувати від пошкоджень інакше, ніж інший — унікальний атрибут живих машин».

Ранні дні

Елементарними машинами складно управляти, але команда сподівається, що майбутні моделі будуть трохи розумніші, відповідно до прес-релізу.

В майбутньому вони сподіваються створити плавальних роботів, які можуть регенерувати і, можливо, навіть інтегруватися з медичними пристроями.

Джерела: TechXplore