Астрономи виявили вісім нових потенційних інопланетних сигналів

Астрономи повідомили про виявлення восьми нових повторюваних швидких радіосплесків, потенційних інопланетних сигналів, довівши загальне число відомих ретрансляторів до 10.

Швидкі радіопередачі

У 2007 році астрономи виявили високоенергетичний радіосигнал, що виходить далеко за межі нашої галактики. І оскільки це сталося без видимої причини, деякі вчені почали міркувати про те, що сигналом могло бути повідомлення від інопланетної цивілізації.

З тих пір вчені виявили десятки швидких радіовспишек (FRB), але тільки двічі вони помітили множинні сигнали, що надходять з одного джерела. Однак тепер астрономи повідомили, що виявили вісім нових повторюваних FRB — відкриття, яке могло б допомогти нам зрозуміти дивне явище.

Ідеальна десятка

Міжнародна група астрономів, яка стояла за відкриттям, про що докладно йдеться в нещодавно опублікованій статті на сервері попередньої друку arXiv, виявила повторювані FRB за допомогою радіотелескопу Canadian Hydrogen Intensity Mapping Experiment.

Шість з недавно відкритих FRB повторювалися тільки один раз. Інший пінгувати три рази, але восьмий — 10 черг.

Нові підказки

Крім значного збільшення числа відомих повторюваних FRB, дослідження групи також надають нову інформацію як про тривалість FRB — здається, що ретранслятори працюють довше, ніж одноразові сигнали — так і про їх частотному дрейфі, причому більшість нових ретранслятори дрейфують вниз.

«...тут є багато інформації для роботи з творцями моделей», — сказав Science Alert дослідник Ziggy Pleunis. «Я думаю, що це допоможе їм зрозуміти, що виробляє повторювані FRB. Крім того, я думаю, що наші висновки будуть впливати на стратегію пошуку інших команд, які намагаються виявити повторювані FRB ».

Джерела: Science Alert