Дослідники створили 3d-друковане серце з тканин людини

Tel Aviv University
Вчені з Тель-Авівського університету надрукували на 3D-принтері маленьке серце з використанням людських тканин.

Маленьке серце

В тому, що ізраїльські ЗМІ називають «першим у світі», вчені з Тель-Авівського університету надрукували на 3D-принтері маленьке серце з використанням людських тканин, до складу яких входять судини, колаген і біологічні молекули — прорив, як вони сподіваються, в Haaretz може одного разу зробити пожертвування органу застарілим.

Модель гризуна

Технологія досі ще не перенесена на людину — транспарентне серце команди розміром із гризуна ще не дійшла.

«Клітини повинні формувати насосну здатність; в даний час вони можуть укладати контракти, але нам потрібно, щоб вони працювали разом », — сказав Haaretz провідний вчений Тал Двір. «Це перший випадок, коли хто-небудь де-небудь успішно спроектував і надрукував ціле серце з клітинами, кровоносними судинами, шлуночками й камерами», — сказав Двір.

Біочорнила

Щоб надрукувати серце, вчені створили «персоналізований гідрогель» для формування «біочорнил», згідно зі статтею, опублікованою сьогодні в журналі Advanced Science. Гідрогель отриманий з жирових тканин, витягнутих у випробовуваних людини.

Це не перший раз, коли технологія 3D-друку використовувалася для друку органів. Наприклад, команда дослідників з ETH Zurich створила штучне серце з 3D-печаткою ще у 2017 році, але замість використання людських тканин ці дослідники використовували гнучкий матеріал.

Джерела: Haaretz