НАСА шокована «шлейфами, що вириваються з поверхні астероїда»

NASA/Goddard/University of Arizona
Некерований космічний корабель НАСА під назвою OSIRIS-REx зробив несподіване відкриття: «струмені частинок вивергаються» з поверхні великого астероїда на ім'я Бенну.

Плюси астероїдів

Ви, ймовірно, думаєте про астероїди як про скелі в інертному просторі.

Але НАСА тільки що оголосив, що одне з його космічних кораблів зробило несподіване відкриття: «струменя частинок вивергаються» з поверхні великого астероїда на ім'я Бенну — і хоча деталі відкриття все ще туманні, це може свідчити про те, що деякі астероїди набагато більш динамічний і погано зрозумілий, ніж вважалося раніше.

Найбільші сюрпризи

Виявлення шлейфів походить від некерованого космічного корабля НАСА під назвою OSIRIS-REx, який почав обертатися навколо Бенну 31 грудня. З того, що НАСА випустила досі, неясно, з чого можуть складатися викиди, але космічне агентство сказав, що в той час як деякі зі шлейфів виходили досить швидко, щоб повністю сховатися від Бенну, інші, схоже, були захоплені гравітацією астероїда і знову зупинилися на його поверхні.

«Відкриття шлейфів — один з найбільших сюрпризів у моїй науковій кар'єрі», - сказав Данте Лоретта, головний дослідник місії OSIRIS-REx в Університеті Арізони, Тусон, в прес-релізі. «І пересічена місцевість суперечила всім нашим прогнозам. Бенну вже дивує нас, і наше захоплюючу подорож там тільки починається».

Найбільші питання

На додаток до вираження подиву з приводу шлейфів, кілька вчених НАСА високо оцінили роботу OSIRIS-REx і його команди — і висловили надію, що відповіді на додаткові питання будуть отримані після повернення космічного корабля на Землю у 2023 році.

«Перші три місяці ретельного розслідування, проведеного OSIRIS-REx щодо Бенну, нагадали нам, у чому суть відкриття: сюрпризи, швидке мислення і гнучкість», - сказала Лорі Глейз, виконуюча обов'язки директора Відділу планетарних наук в штаб-квартирі НАСА. «Ми вивчаємо такі астероїди, як Бенну, щоб дізнатися про походження Сонячної системи. Зразок OSIRIS-REx допоможе нам відповісти на деякі з найбільш важливих питань про те, звідки ми прийшли».

Джерела: НАСА