Супутник виявив залишки втрачених континентів під Антарктикою

ESA
Під антарктичним льодом лежать ділянки скелястої кори, що залишилися від зруйнованих континентів.

Не Атлантида

Європейські вчені тільки що виявили основну частину геологічної історії - дані з давно пішов у відставку супутника показали, що стародавні наземні масиви приховані під Антарктидою.

Європейське космічне агентство «Гравітація» і супутник Ocean Circulation Explorer були відсторонені п'ять років тому, але під час його роботи були підготовлені карти того, як гравітаційне поле Землі змінюється по всьому світу.

Об'єднавши ці дані з сейсмологічними звітами, геологи в німецькому Кільському університеті змогли створити 3D-карти раніше не пройшла експертизу кори під лід Антарктидою.

Містер Пангея

Згідно з новим дослідженням, опублікованим в журналі Scientific Reports в понеділок, зламані шари кори навколо Антарктиди нагадують кору на різних берегових лініях по всьому світу. Це говорить про те, що ці берегові лінії спарені, коли всі континенти з'єднані як Пангея.

Східна Антарктида показує схожість з геологією Австралії та Індії, але помітно відрізняється від кори під західною частиною Антарктиди, яка була б пов'язана з різними береговими лініями. Ця невідповідність дає вченим краще уявлення про те, як все континентальні шматочки колись поєднувалися.

Mythfire

Ми просто вийдемо і скажемо це: це не Атлантида. Хоча є залишки сейсмічної активності - нескінченне руйнування і рециркуляція земної кори, коли тектонічні плити зміщуються і стикаються один з одним - в цій новині немає нічого міфічного.

Ні, це «дуже корисно для геологів, оскільки вони намагаються краще зрозуміти наш світової тип», а не «секретну техно-утопію, приховану під морем», хоча це, за загальним визнанням, було б більш захоплюючим.

Джерела: ESA