Плазмовий промінь проти космічного сміття

Tohoku University
Дослідники з Японського університету Тохоку пропонують виштовхувати космічне сміття з орбіти за допомогою пучка плазми з супутника.

НЕПОТРІБНЕ НЕБО

Чи не задовольняючись землетрусом, ми також поширюємо наше сміття на орбіту нашої планети - ми зробили, за оцінками, 8 262 тонн космічного сміття. Але у команди вчених є новий план, щоб позбутися від найбільшого з тих відкинутих супутників, інструментів і біт космічного корабля: забити їх плазмовим променем. Дослідники з Японського університету Тохоку виклали свою ідею в дослідженні, опублікованому минулого тижня в журналі Scientific Reports.

ПРОМІНЬ МІСТА

Їх ідея: встановіть супутник з типом рушійні системи, відомої як Гелікон плазмовий двигун, потім відстрілявся космічне сміття з пучком плазми, який він виробляє. Сила ретельно націленого пострілу збиває шматок космічного сміття з орбіти Землі і в атмосферу, де він горітиме.

Звичайно, стрільба з цього променя з супутника буде штовхати супутник в протилежному напрямку (див. Третій закон руху Ньютона). Це ускладнило б залишатися досить близько до космічного сміття, щоб ефективно підштовхнути його. Щоб уникнути цієї проблеми, дослідники пропонують додати до супутника ще один плазмовий промінь, який звернений в протилежному напрямку від першого. Це поверне супутник назад.

СМІТНИКИ

Коли команда перевірила версію цієї системи в лабораторній космічної симуляційної камері, кімнаті, яка відтворює умови навколишнього середовища в космосі, вони виявили, що вони змогли контролювати її точно так, як вони сподівалися.

Дослідники не дали точної оцінки того, як довго такий супутник міг би патрулювати небеса, але в прес-релізі один з них передбачив, що він зможе «провести тривалі операції». І з огляду на той факт, що наші засмічення в космосі в майбутньому погіршується, довгострокове рішення - це те, що нам потрібно.

Джерела: Tohoku University