Чого нас можуть навчити ці нові масивні планети

Amanda Smith, Institute of Astronomy
Дослідники націлили мережу чилійських радіотелескопів на «протопланетний диск», що оточує зорю CI Tau і помітили прогалини, які майже напевно означають, що у маленької зірки є ще три масивні планети.

Зірка народилася *

* Два мільярди років тому. Але все ж: зірка К. І. Тау невелика і молода, порівняно кажучи. Це близько 80 відсотків розміру нашого власного Сонця і менше половини його віку. Але планети обертаються навколо зірки? Інша справа. Нові дослідження показують, що вони є абсолютними одиницями, переважаючими найбільші планети в нашій власній системі з величезним запасом. І їх абсолютна величина, на думку деяких, може змінити розуміння вченими того, як формуються планети.

Великі дорослі планети

Ми вже знали про одну планеті, що обертається навколо CI Tau: CI Tau b. Ця планета в 10 разів більше Юпітера, але кожну дев'ятку земних днів плете навколо своєї зірки. Юпітер, для порівняння, робить це навколо нашого Сонця тільки один раз кожні 12 років.

Тепер нова стаття, опублікована в «The Astrophysical Journal Letters», описує трьох колосальних братів CI Tau b.

Кільце пилу і газу, відоме як «протопланетний диск», оточує CI Tau. Дослідники націлили мережу чилійських радіотелескопів на цей диск і помітили контрольні прогалини, які майже напевно означають, що у маленької зірки є ще три масивні планети. Один в три рази більше Юпітера, а два інших - тільки як Сатурн. Тільки.

Великий астрономічний струс

Астрономи раніше вважали, що мегагазовие планети формуються повільно, на періоди довше, ніж CI Tau. Один з дослідників, який відкрив планету CI Tau, Фарзана Меру, сказав NBC, що величезні газові кулі підтримують це розуміння.

При правильних обставин, схоже, ці планети можуть утворитися набагато швидше, ніж ми думали.

Ми, ймовірно, ніколи не перейдемо до CI Tau, який знаходиться на відстані 500 мільйонів світлових років від нас. Але на даний момент ми будемо стежити за новими новинами про своє розплоді гігантських планет і всім, що вони можуть розповісти нам про освіту космосу.

Джерела: Space.com