Астрономи виявили нове джерело дивовижних релятивістських струменів

Дослідницька група Університету Амстердама виявила нейтронну зорю з сильним магнітним полем, яка випускає релятивістські струмені всупереч сучасній науковій думці.

ДЖЕРЕЛА СТРУМЕНІВ

В ранжируванні феномена прохолодного космосу, радіострели повинні зайняти місце у вершини. Вони являють собою майже легкі вибухи матеріалу з чорних дір або нейтронних зірок, які відомі як «зоряні трупи», тому що вони є залишками зірок, що залишилися після того, як вони вийшли з наднової, і вони виглядають приголомшливо.

Вчені вважали, що єдиними нейтронними зірками, які могли б витіснити радіоструни, були ті, у яких були дуже слабкі магнітні поля. Але нове відкриття пробило велику дірку в цьому розумінні.

Вони тільки з'ясували, що струменевий нейтронна зірка Swift J0243.6 + 6124 отримала дійсно сильне магнітне поле, згідно з публікацією, опублікованій в середу в Nature.

СИЛА СИЛЬНА

Дослідницька група Університету Амстердама виявила це явище з використанням радіотелескопу Карла Г. Янського з дуже великим масивом і космічного телескопа НАСА на швидких напрямках.

«Магнітне поле нейтронної зірки, яке ми вивчали, приблизно в 10 трильйонів разів сильніше, ніж у нашого власного Сонця, тому вперше ми спостерігали струменя, які виходять від нейтронної зірки з дуже сильним магнітним полем, - кажуть провідні дослідники Якоб ван ден Еййнден в прес-релізі. «Відкриття відкриває для нас абсолютно новий клас струменевих джерел».

ЕНЕРГІЯ НА ВХІД, ЕНЕРГІЯ НА ВИХІД

Як додав співавтор Джеймс Міллер-Джонс, Радіострой грає важливу роль в передачі гравітаційної енергії з чорних дір і нейтронних зірок назад в навколишнє середовище, тому все, що розширює наше розуміння цього явища, згодом покращує наше розуміння Всесвіту в цілому.

І тепер, завдяки цьому дослідженню, ми можемо почати пошуки радіомодемів в тих місцях, які ми ніколи не думали дивитися.

Джерела: EurekAlert