В атмосфері Юпітера є вода

Згідно з дослідженням команди дослідників з НАСА і декількох університетів США, Велика Червона Пляма містить перше свідчення наявності води на Юпітері.

КОЖНЕ ЗБІЛЬШЕННЯ «ВЕЛИКОГО». Велике червоне пляма Юпітера було «велике» - ураганний шторм, вихровий над поверхнею планети, в два рази ширше Землі і міцно закріпився на протязі 150 років. / Р>

Тепер це здорово з іншої причини: згідно команді дослідників з НАСА і декількох університетів США, Велика Червона Пляма містить перше свідчення води на Юпітері.

Команда опублікувала свої дослідження в «Астрономічній журналі» 17 серпня.

ДВІ ТЕЛЕКОМПАНИЯ. ОДИН ВИСНОВОК. Два прилади, розташовані на Мауна-Кеї, сплячому вулкані на Гаваях, зробили можливим відкриття командою води в атмосфері Юпітера.

По-перше, iSHELL на інфрачервоному телескопі NASA, виявляє гази по спектру кольору; другий, ближній інфрачервоний спектрограф (NIRSpec) на телескопі Keck 2, є найчутливішим інфрачервоним телескопом планети.

Використовуючи дані про радіацію, зібрані цими двома інструментами, дослідники визначили, що Велике Червоне Пляма має три різних шару хмар і що шар, розташований вище хмарних вершин, ймовірно, складається із замороженої води.

«Формулюючи і аналізуючи дані, отримані за допомогою наземних телескопів, наша команда виявила хімічні підписи води глибоко під поверхнею великого червоної плями Юпітера», - сказав дослідник Мате Адамкович в прес-релізі.

Всі сказали, дослідники вважають, що Юпітер може приймати набагато більше води, ніж тут, на Землі.

ДИВИТИСЯ ВПЕРЕД. Багато що говорить про те, що це відкриття води в Великому червона пляма Юпітера могло б розповісти нам.

По-перше, це могло б допомогти нам зрозуміти, як сформувалася наша сонячна система і чому атмосфера Юпітера настільки туманна. Якщо космічний корабель «Юнона» НАСА, який в даний час обертається навколо Юпітера і шукає ознаки води, підтверджує результати цього дослідження, тоді ми могли б використовувати той же метод для оцінки загальної кількості води на Юпітері та інших газових планетах нашої Сонячної системи: Сатурн, уран і Нептун.

І, звичайно ж, завжди маєш охоту за прибульцями.

«...тут є потенціал для рідкої води, можливість життя не може бути повністю виключена», - сказав Ádámkovics. «Отже, хоча це здається дуже малоймовірним, життя на Юпітері не виходить за рамки нашої уяви».

Джерела: Clemson University