Вчені встановили, чому синє світло з екранів сприяє сліпоті

Завдяки команді дослідників з Університету Толедо, ми знаємо, як синє світло заподіює втраті зору, а це значить, що ми можемо бути на шляху до запобігання цієї хвороби.

ПОГАНИЙ, ПОГАНИЙ ГОЛУБОЙ СВІТЛО. Коли справа доходить до нашого зору, різні кольори світла, яким піддаються наші очі, далекі від рівних. Сині промені світла, які мають більш короткі довжини хвиль і більше енергії, ніж інші кольори, можуть пошкодити наші очі з плином часу - вони сприяють дегенерації жовтої плями, основною причиною сліпоти.

Тепер, завдяки команді дослідників з Університету Толедо, ми знаємо, як синє світло заподіює ця втрата, а це значить, що ми також можемо бути на шляху до його запобігання. Вони опублікували своє дослідження у вівторок в журналі Scientific Reports.

ВИДАЛИТИ ВІД ЕКРАНУ. Сонячне світло містить всі кольори спектру світла, від синього до червоного, і це наше основне джерело впливу синього світла. Однак цифрові пристрої, такі як комп'ютери, телевізори та смартфони, також випромінюють синє світло, і ми витрачаємо багато часу, дивлячись прямо на ці екрани з близької відстані. Ми також схильні повертатися до наших пристроїв в нічний час, і саме тоді синє світло є найбільш руйнівним.

Макулярна дегенерація - це, по суті, загибель фоторецепторних клітин сітківки. Для їх дослідження дослідники вирішили націлювати молекули сітківки, які потрібні фоторецепторних клітинам, щоб відчувати світло і посилати сигнали в мозок.

«Вам потрібно безперервне постачання молекул сітківки, якщо ви хочете це побачити», - сказав дослідник Ajith Karunarathne в прес-релізі. «Фоторецептори марні без сітківки, які виробляються в оці».

В лабораторії дослідники об'єднали сітківку з різними клітинами з організму, включаючи фоторецепторні клітини, нейрони і клітини серця. Коли вони сяяли синім світлом на сітківці, у нього виникали отруйні хімічні молекули, які вбивали клітини. Жоден синє світло або сітківка не пошкоджує клітини.

РОКІВ НАДІЇ. Новина не була поганою. Дослідники також виявили, що альфа-токоферол, молекула, отримана з вітаміну Е, може запобігти цій загибель клітин. Вони сподіваються, що їх дослідження можуть привести до лікування, таким як очні краплі, які можуть уповільнювати дегенерацію жовтої плями.

«Щорічно в Сполучених Штатах повідомляється понад два мільйони нових випадків дегенерації жовтої плями, пов'язаних з віком», - сказав Карунаратн. «Дізнавшись більше про механізми сліпоти в пошуках методу перехоплення токсичних реакцій, викликаних поєднанням сітківки і синього світла, ми сподіваємося знайти спосіб захистити бачення дітей, що ростуть в світі високих технологій».

До тих пір ви можете обміняти свою нічну сесію Twitter на старомодну книгу в м'якій обкладинці.

Джерела: Inverse