Вчені, які вставляють голки в мізки, цікавляться, що роблять ці голки

Дослідження в області нейробіології напрочуд жорстокі - багато з того, що ми дізналися про мозок, прийшли від відкриття органу і просто копирсалися. Безумовно не активність для бридливого.

Кращий інструмент для роботи? Часто це електроди - голчастий зонд, який можна вставити в мозок. Дослідники використовують електроди для вимірювання того, як поводяться окремі клітини мозку, щоб люди контролювали протезні кінцівки або розробляли інші технології, які взаємодіють безпосередньо з мозком. Але є підстави точно задатися питанням, наскільки ці зонди можуть навчити нас, або якщо вони навіть безпечні, згідно зі статтею, опублікованою 6 квітня в журналі нейронної інженерії.

В ній нейрофізіологи відзначають, що вивчення мозку за допомогою нейронних електродів може викликати чимало проблем. Деякі з цих проблем відносно прості і можуть бути вирішені шляхом вдосконалення техніки. Наприклад, поверхні цих електродів, які контактують, стимулюють або реєструють активність мозку, можуть погіршуватися або ковзати - особливо у свідомого учасника дослідження.

Це може призвести до помилкових записів; деградований електрод змусив би його здаватися, що осередок, яку він вимірює, дає слабкий сигнал, ніж він є насправді. Оскільки ми не завжди можемо сказати, чому (або навіть якщо) ці проблеми відбуваються, дослідникам може бути складно підтримати їх висновки.

Але найбільша проблема, яку виявила команда, сходить до того факту, що ми насправді дуже мало знаємо про мозок. Зокрема, ми мало знаємо про те, як наші мозкові тканини реагують на те, що їх трясе електрод. Наскільки нам відомо, в статті вказується, що нейрофізіологи провели незліченні експерименти, намагаючись вивчити клітини мозку, які вони вбили або пошкодили при вставці електрода.

Є кілька рішень - для них стаття присвячена областям зорової кори головного мозку. Наприклад, вчені можуть визначити, чи залишаються живі клітини вивчаються, якщо їх дослідний суб'єкт дивиться на візуальний і бачить, чи реагують клітини.

Але навіть в цьому випадку дослідники прийшли до висновку, що наша технологія дійшла до меж того, що ми дійсно знаємо про мозок. Для того, щоб неврологи змогли набути впевненості в своїх експериментальних результатах, нам потрібно буде інвестувати в фактичну сортування цих основних питань про те, як мізки реагують на електроди та інші технологічні втручання.