Ось як може виглядати позаземне життя на місяці Сатурна

Енцелад, один з супутників Сатурна, в даний час є провідним кандидатом для вчених, які шукають інгредієнти для позаземного життя. Нове дослідження показує, як там можуть вижити мікроорганізми, які живляться від метану.

Астробіологічні знахідки

Енцелад, один із супутників Сатурна, є провідним кандидатом в пошуках позаземного життя в нашій сонячній системі. Одне нове дослідження покращує ймовірність місяця утримувати життя. Вчені виявили, що в умовах Енцелада деякі мікроби, відомі як метаногенів археї, можуть рости і виробляти метан з вуглекислого газу і газоподібних газів.

Ці дослідники припускають, що геохімічні реакції в кам'янистому ядрі Енцелада можуть продукувати досить метану для підтримки таких мікробів, вказуючи на гіпотетичну екосистему для такого життя.

Щоб досягти цих висновків, дослідницька група на чолі з Віденським університетом Симоном РІТТМАНН використовувала унікальні газові композиції і тиску в лабораторії, щоб імітувати навколишнє середовище, яка, як прогнозується, існує на Енцеладі. Потім вони культивували три різних мікроскопічних виду організму в цьому середовищі. Вони виявили, що серед видів, що культивуються, Methanothermococcus okinawensis здатний виробляти метан і процвітати, незважаючи на присутність пригнічують ріст з'єднань. Отримане дослідження було опубліковано в журналі Nature.

У пошуках Енцелада

Крижана кора Енцелада приховує глобальний океан, а його південний полюс рясніє гідротермальної активністю. Цей сатурнскій супутник також культивує тепло від тертя з Сатурном і є домом для безлічі з'єднань, які також поширені на Землі - молекулярного водню, метану, двоокису вуглецю.

Майбутні місії зі спостереження за місяцем можуть використовувати дослідження своїх потенційних жителів для керівництва і інформування про свої цілі, дозволяючи їм збирати найбільш важливі дані. Багато організацій, включаючи НАСА, розглядають можливість досягнення Енцелада для проведення прямих спостережень. Джеффрі Марсі, відставний професор астрономії в Каліфорнійському університеті в Берклі, навіть сказав Astrowatch, що для таких місій навіть не потрібно приземлятися для збору необхідної їм інформації; космічний корабель, що летить через багато парів пара в місяць, міг би зібрати досить зразків, щоб зробити посилання.

Коли ми дізнаємося більше про крижаних водних світах на нашому власному задньому дворі, здається більш ймовірним, що Енцелад і його соратнічние місячні місяця можуть грати життя, оскільки ми ще цього не знаємо. Ми можемо не знати напевно до тих пір, поки місія не відправиться, але до тих пір подібні дослідження будуть давати такі місії інструментам, які їм знадобляться для успіху.

Джерела: Nature, Nature, New Scientist