Нові дослідження електронів можуть привести до більш дешевих сонячних елементів

Дослідники з університету Вірджинії виявили спосіб зменшити швидкість деградації електронів в гібридних органічно-неорганічних перовскітах (HOIPs). Їх робота може в кінцевому підсумку може призвести до більш дешевих, більш універсальних сонячних елементів.

Потужність від світла

Гібридні органічні неорганічні перовскіту (HOIPs) неймовірно ефективні, коли мова йде про перетворення енергії зі світла в корисну електроенергію. Вони легкі, гнучкі і недорогі, і вони можуть бути нашим кращим варіантом для поліпшення систем сонячної енергії, які можуть покласти край нашої залежності від викопних видів палива.

Однак проблема з HOIP полягає в їх стабільності. У сонячної осередку присутність світла збуджує електрони, і ці збуджені електрони - це сила, яку наші будинки, пристрої або щось ще пов'язано з сонячним елементом. Електрони, що містяться в HOIP, піддаються швидкої деградації, особливо при впливі зміни температури, що ускладнює їх використання всередині сонячного елемента.

Щоб повною мірою використовувати HOIPs, нам потрібен спосіб «зміцнити» їх електрони, а фізик Сун-Хун Лі і інженер-хімік Джошуа Чой з Університету Вірджинії думають, що вони, можливо, знайшли це. У статті, опублікованій в «Працях національних академій наук», пара пояснює, що обертання молекул в HOIP дозволяє електронам залишатися довшими.

Переслідування досконалості

Відкриття пари може стати проривом, необхідним для того, щоб дозволити HOIPs більш ефективно перетворювати енергію. «Це відкриття наводить нас на шлях більш ефективного маніпулювання HOIPS для більшої ефективності, а також для більш тривалої ефективності при умовах, що змінюються», - сказав Чой в інтерв'ю UVA Today.

Однак, хоча відкриття є багатообіцяючим, Лі дав зрозуміти, що необхідні додаткові дослідження. «Трюк буде шукати способи максимізувати ефект цих молекулярних обертань, щоб продовжити час життя електрона», - сказав він. Якщо це можна зробити, то HOIPs можуть бути ідеальним матеріалом для використання в будівлях, забезпечувати людей у ​​віддалених місцях енергією або, можливо, навіть паливним космічним кораблем.

«Сила з Сонця є найпоширенішим джерелом поновлюваної енергії, і вона по суті вічна», - сказав Лі. «Реалізація економічних технологій сонячної енергії, таким чином, необхідна для забезпечення міцного процвітання людства на Землі і за її межами».

Література: UVA Today, Праці Національної академії наук