Вчений з НАСА говорить, що нам потрібно перестати турбуватися про апокаліпсис

Протягом десятиліть говорили про таємничу планету, звану Нібіру, ​​яка могла нібито вдарити по Землі. Проте науковий консенсус полягає в тому, що цього об'єкта не існує.

Фантомна планета

Протягом більше двадцяти років поширювалися чутки про небесне тіло, відомому як Нібіру або Планета X, які могли нібито заклинання прирікало Землю. На жаль (теоретики змови, принаймні), просто немає істини в цій ідеї.

Існує кілька різних теорій щодо того, як Нібіру може загрожувати нашій планеті. Стверджувалося, що воно може вибухнути в нас або викинути нашу орбіту, або викликати кавалькаду вивержень вулканів, землетрусів і приливних хвиль. Однак все це здається малоймовірним, враховуючи, що науковий консенсус - то, що Нібіру не існує. Науковий співробітник NASA Девід Моррісон недавно спробував відвезти додому в інтерв'ю подкасту з Science Alert.

«Нібіру, ​​я не знаю ні вчених, ні астрономів, які відносяться до цього дуже серйозно», - сказав футуризму старший науковий співробітник Інституту SETI Сет Шостак. «Якби існувала ця планета, докази були б дуже очевидні, якби вона існувала. Таких доказів немає. Це як сказати: «Гей, що трапилося уві сні, це, ймовірно, реально». Якщо у вас немає більш переконливих доказів, що мріяти про це, це, ймовірно, не реально ». Брайан Коберлейн (Brian Koberlein), астрофізик і професор фізики в Рочестерському технологічному інституті, додав, що не тільки немає доказів на користь існування планети - насправді є докази проти цього. Коли він сказав футуризму: «Ми провели дослідження в області неба, які абсолютно доводять, що немає такого.»

«Досить легко показати, що ідея про те, що існує дуже велика планета - така ж велика, як Земля, або більше, - яка відвідує внутрішню сонячну систему кожні кілька тисяч років, це досить легко спростувати», - сказав Шостак. «Це давно порушило б орбіти планет сонячної системи. Мільярди років тому. Вони все одно будуть порушені, ви все одно побачите наслідки цього. Не тільки це, але у вас буде хороший шанс побачити це, і ніхто не буде».

Коберлейн ставить Нібіру в ту ж категорію, що і плоскі теорії Землі. «Існує рух відштовхування від наукових ідей», - пояснив він. Коберлейн вважає, що частиною проблеми є те, як представлені наукові результати; часом сенсаційно або спотворено.

«Я думаю, що це скоріше відношення антинаукового елітизму», - сказав Коберлейн. «Я думаю, що це має деякі наслідки з точки зору того, чим більше цих ідей годують, тим менш імовірно, що люди повинні платити податки на наукові дослідження або щось в цьому роді, і це впливає на нас».

Апокаліпсис: скасовано

У той час як людина може бути схоплений, турбуючись про сценарії кінця світу, які ми не можемо контролювати - не в останню чергу з тих, хто пов'язаний з якимось таємничим небесним тілом, здатним викликати смерть і руйнування - все, що ми знаємо про космос, передбачає, що Нібіру мало більш ніж страшна розповідь.

«У термінах теперішнього моменту не існує« сценарію кінця світу з неба ». Якщо ви говорите про Нібіру, ​​або про великому камені, що приходить на Землю, все, що досить велике, щоб мати глобальний вплив, настільки велике, що ми знаємо, що його немає. Ми можемо виключити будь-яке з них.

Коберлейн визнає, що можна було б випустити з уваги камінь, досить великий, щоб знищити місто або навіть невелике місто: наприклад, якщо челябінський метеорит вдарив більш крутим кутом, збиток міг бути досить серйозним. Однак шанси на подібну подію все ще дуже тонкі, оскільки ці небесні об'єкти збилися зі шляху, як правило, потрапляють в незаселені райони і рідко вдаряються об Землю.

«Ми всі не знайшли, але знаємо, що відбуваються великі удари, і ми знаємо, що це можливо», - сказав Коберлейн футуризму, додавши, що «Що стосується великомасштабного розміру, збирається вдарити нас або щось подібне - немає наднової, яка досить близько, щоб підсмажити Землю, у нас немає якогось зіткнення зірок, немає ніяких гравітаційних хвиль, які нас уб'ють або що-небудь в цьому роді. Наскільки нам відомо, ми в безпеці.

З огляду на, що існують серйозні загрози для благополуччя Землі, які ми можемо довести, і для яких є безліч наукових доказів, нам належить турбуватися.

Література: ScienceAlert - останні, НАСА