Магнітокеровані органічні мікроботи можуть змінити медицину в наступному десятилітті

Мікроботи, призначені для проходження людського тіла, є однією з найбільш перспективних технологій в майбутньому для охорони здоров'я. Дослідники розробили мікроботів з водоростей, які вирішують деякі проблеми за допомогою технологій.

Крихітні лікарі

Головний інженер Google і відомий футурист Рей Курцвейл заявили, що наноботи або мікроботи будуть проходити через наші тіла до 2030 року. Хоча технологія може бути змінена в життя, перспективи цих наноботов як і раніше обмежені проблемами при включенні мікропристроїв і направляючи їх через тіло.

Команда дослідників на чолі з Лі Чжан, вченим-матеріалознавців з Китайського університету Гонконгу в Шатіні, можливо, знайшла рішення обох проблем. У дослідженні, опублікованому в журналі Science Robotics, Чжан і його колеги звернулися до типу мініатюрної водорості під назвою Spirulina platensis, що зазвичай використовуються в якості харчової добавки.

Ключ покриває спіруліну наночастинками оксиду заліза. Спіральна або пружинна форма намагніченою водорості забезпечує максимальну рухливість при русі магнітними полями, які нешкідливо проходять через тіло. Краще за все, ці синтетичні мікроботи повністю біосумісні. Вони деградують в днях або годинах, в залежності від того, скільки магнітних покриттів вони мають, не завдаючи шкоди клітинам, за винятком ракових клітин. Намагнічена водорість знищила близько 90% пухлинних клітин, опромінених нею протягом 48 годин в лабораторному блюді, несподіваному побічний ефект, виявленому дослідниками.

Мікроботи - майбутнє лікування

Мініатюрні технології, такі як ці синтетичні водоростеві мікроботи, демонструють потенціал для доставки медичних послуг в усі куточки людського організму. Мікроботи також можуть забезпечити більш ефективне лікування; їх можна легко контролювати і контролювати, спостерігаючи їх флуоресценцію або через медичний інструмент для візуалізації, званий ядерним магнітним резонансом (ЯМР), коли водорості переміщаються глибше в тіло.

Однак здатність мікроботів водоростей переносити вантажі, подібні наркотиків всередині організму, все ж потребує перевірки. «Він все ще не готовий до використання лікарем», - сказав науці Джозеф Ванг, наноінженерік, який розробляє різні типи медичних мікроботів. Він вважає, що технологія може бути доступна в найближчі десять років, графік, який майже відповідає прогнозу Курцвейла.

Нанотехнології представляє кращі шанси на лікування хвороб в майбутньому, хоча нам доводиться приховувати більше деталей, ніж просто мобільність і контроль. Проте, ця технологія є одним з багатьох досягнень в області медичних досліджень - разом з розробками в галузі використання інструментів для редагування генів, стовбурових клітин, тривимірних друкованих органів і поліпшених протезів - це варто звернути увагу.

Література: наука | AAAS, наукова робототехніка