Як космос змінює мозок людини?

Нове дослідження показує, наскільки різко космічні подорожі змінюють людський мозок. Це може серйозно вплинути на наші уявлення про подорож на Марс.

Космічний мозок

Сьогоднішні поїздки на Міжнародну космічну станцію далекі від простих, випадкових прогулянок на низькій орбіті. Астронавти повинні пройти сувору фізичну, розумову і академічну підготовку, щоб підготуватися до подорожі. Хоча ці поїздки можуть мати тривалі фізичні наслідки для космонавтів, заплановані поїздки на Марс і інші такі тривалі місії можуть мати численні наслідки, які заслуговують на нашу увагу.

Ось чому дослідники вивчають вплив космічних подорожей на мозок. Вивчаючи мізки 34 астронавтів як до, так і після прольоту космічних подорожей, вони сподіваються дізнатися трохи більше про те, що відбувається з людським мозком в космосі. З цих учасників 18 з них брали участь в місіях, що тривали приблизно 6 місяців, і 16 з них брали участь в місіях тривалістю приблизно 2 тижні.

Сканування мозку цих космонавтів виявило значні структурні зміни в результаті цих позаземних подорожей. Їх мозок зміщувався вгору, і простір спинномозкової рідини (CSF) у верхній частині головного мозку виявилося звуженим. Цікаво, що ці значні зміни були виявлені тільки в мізках космонавтів, які витримали більш тривалі космічні подорожі.

Інопланетне здоров'я

Зосередивши увагу на космонавтів, які приступили до більш тривалим місіям, у 94% цих учасників було звуження центральної борозни їх мозку - поглиблення, що розділяє лобову і тім'яну частки - в порівнянні з тільки 19% астронавтів в більш коротких поїздках.

«Зміни, які ми бачили, можуть пояснити незвичайні симптоми, викликані поверненням космонавтів космічної станції, і допомогти виявити ключові проблеми при плануванні більш тривалих досліджень космосу, включаючи місії на Марс», - доктор Майкл Антонуччі, невролог в Медичному Університет Південної Кароліни (MUSC) сказав в заяві.

Зсув і скупченість різних тканин мозку вказує на те, що космічні подорожі мають серйозні і постійні наслідки для людського мозку. Але, хоча це дослідження є важливим і важливим кроком на шляху до кращого розуміння цих ефектів, «Вплив космічного середовища чинить постійний вплив на людей, яких ми просто не розуміємо. Те, що космонавти відчувають в космосі, має бути пом'якшено, щоб забезпечити більш безпечне космічну подорож », - сказала доктор Донна Робертс, ад'юнкт-професор радіології в MUSC, який очолив дослідження.

За оцінками експертів, подорож на Марс може зайняти від 6 до 8 місяців, не рахуючи невизначеної кількості часу, яке астронавти можуть жити на червоній планеті. Якщо протягом відносно невеликого 6 місяців може значно змінити структуру і розміщення мозкової тканини, що може статися з тими, хто виходить на вулицю роками, навіть десятиліттями? Передбачалося, що ті, хто вперше відправиться в подорож на Марс, швидше за все, ніколи не повернуться. Чи можуть астронавти виживати від 40 до 50 років в таких радикальних обставин?

На ці питання поки не може бути дана відповідь, але цей тип досліджень - це те, що дасть вченим і майбутнім астронавтам інструменти, щоб сподіватися на боротьбу з міцними негативними побічними ефектами космічних подорожей.

Література: Space.com, Eureka Alert