Вчені хочуть, щоб ми жили в лавових трубках на Місяці

Коли астронавтів відправляють на Місяць, їм потрібно знайти догідний притулок, щоб вижити в його середовищі. Згідно з Агентством аерокосмічних досліджень Японії (JAXA), лавові трубки - відмінний варіант.

Найкраще місце для підпілля

Оскільки у Місяця немає атмосфери і є безліч недружніх подій, таких як екстремальні коливання температури, радіація і метеорити, астронавти, які ризикують до нашого найближчого сусіда, повинні будуть знайти належне притулок, перш ніж вони зможуть виконати що-небудь за межами їх засіб пересування. Колонії, створені людиною, як і раніше залишаться в стороні, якщо вони коли-небудь відбудуться, і для їх створення нам необхідно буде використовувати матеріали, природним чином відбуваються на самому Місяці, і, згідно з JAXA, Японському агентству аерокосмічних досліджень, найбезпечнішою формою притулку буде внутрішня частина лавової трубки.

Лавові трубки можуть здатися не найбезпечнішим місцем для життя людини, але слід зазначити, що ці трубки стають структурно стійкими після припинення потоку лави і повністю утворився тунелю. Ці трубки також знайдені на Землі, але вони зазвичай бліднуть у порівнянні з розмірами лавових труб, створених на Місяці, які часто досить великі, щоб зручно розміщувати все місто США.

«Важливо знати, де і як великі місячні трубки лави, якщо ми коли-небудь збираємося побудувати місячну базу», - сказав Джуніті Харуяма, старший науковий співробітник JAXA. «Але знання цих речей також важливо для фундаментальної науки. Ми можемо отримати нові типи зразків гірських порід, дані про тепловому потоці і дані спостереження за місячними землетрусами.

Використання лавових трубок

Щоб краще зрозуміти лавові трубки Місяця, JAXA спирався на радіолокаційні дані, зібрані космічним апаратом SELENE, який в даний час обертається навколо місячного тіла. Вони також консультувалися з ученими НАСА, які працювали над місією NASA Gravity Recovery and Interior Laboratory (GRAIL) - місія, в якій пара космічних кораблів оберталася навколо Місяця для збору даних про її гравітаційному полі. Використовуючи інформацію GRAIL, команда JAXA змогла скоротити обсяг даних, необхідних для сортування, і в підсумку вони виявили докази лавових труб поблизу Marius Hills - набору вулканічних куполів, розташованих на Місяці.

Маріус Хіллз. Зображення: НАСА / Арізонський державний університет

«Вони знали про просвіт в Марійських горах, але вони поняття не мали, як далеко могла пройти підземна порожнина», - сказав Джей Мелош, со-слідчий ГРАЙЛЯ і заслужений професор Землі, атмосфери і планети Наук в Університеті Пердью. «Наша група в Пердью використовувала гравітаційні дані по цій області, щоб зробити висновок, що відкриття було частиною більш великої системи. Використовуючи цю безкоштовну техніку радіолокації, вони змогли з'ясувати, наскільки глибокі і високі порожнини.

Виявлення лавових трубок має важливе значення для наших планів по відправці людей на Місяць і, в кінцевому рахунку, потенційно їх колонізації. Раніше в цьому місяці віце-президент Майк Пенс сказав, що місяць є «життєво важливою стратегічною метою», яка поліпшить нашу здатність подорожувати далі, ніж будь-коли раніше. Це явно має на увазі глобальну мету досягнення Марса, з планами Елон Муск потенційно створювати місцеперебування на червоній планеті з його нудною дрилем.

Якщо лавові трубки виявляться корисною формою притулку, це наблизить нас до навчання, як вижити в менш сприятливих умовах, знайдених в нашій сонячній системі. Це тільки питання часу, коли люди називають іншу планету, або місяць, «вдома».

Література: ScienceDaily, Листи з геофізичних досліджень