Дослідники виявили новий тип клітин, які допомагають вашим легеням боротися з інфекціями

Нове дослідження показує, що ген, який раніше вважався властивим тільки зародковим клітинам, також присутній в певному типі клітин легенів. Ці клітини відіграють важливу роль в здатності наших організмів природним чином захищатися від інфекцій, тому це нове відкриття може привести до нових терапевтичних стратегій.

Унікальна сім'я

Дослідники з Бостонського університету медицини (BUSM) визначили новий тип клітин легенів, який є важливим для природної імунного захисту організму від бактерій Streptococcus pneumoniae, однією з провідних причин пневмонії в усьому світі. Їх дослідження було опубліковано в «Журналі клінічних досліджень».

В людському тілі можна знайти два типи клітин. Зародкові клітини використовуються для виробництва сперми і яєць, а все інше створюється через соматичні клітини. Зародкові клітини і соматичні клітини неймовірно різні - не дивно, з огляду на їх абсолютно різні ролі в біології людини.

Раніше вчені вважали, що ген MIWI2, один з групи генів, які допомагають сперматозоїду розвиватися належним чином, експресується тільки в чоловічих статевих клітинах. Проте, дослідники BUSM виявили, що не тільки MIWI2 виражений в соматичних клітинах в організмі, але і висловлює унікальне сімейство многоліцевих клітин, які вибудовують верхні дихальні шляхи легенів і допомагають організму боротися з інфекцією.

"Ці війчасті клітини мають волоскоподобние виступи, які функціонують, щоб вимітати слизовий і інший сторонній матеріал з легких. Однак те, що відрізняє цю нову популяцію війкових клітин один від одного, полягає в тому, що вони експресують білок MIWI2, і в цьому звіті було встановлено, що він має особливу роль в боротьбі з інфекцією легенів », - сказав доцент медицини BUSM і відповідний автор Метью Джонс в прес-реліз.

Смертельна інфекція

Згідно Центрам по контролю і профілактиці захворювань (CDC), щорічно 50 000 чоловік вмирають від пневмонії в США і в усьому світі, це провідна інфекційна причина смерті серед дітей у віці до п'яти років. Дослідники з оптимізмом дивляться, що їх результати можуть спонукати до нових, нетрадиційних підходів до боротьби з цією потенційно смертельною інфекцією.

«Пневмонія - це всесвітнє тягар громадської охорони здоров'я і ведуча причина смерті від інфекції. Разом зі збільшенням поширеності резистентних до антибіотиків штамів бактерій, зараз важливіше, ніж будь-коли, розробити нові методи боротьби з цим патогеном », - заявив Джонс у випуску. «Ми сподіваємося, що ми зможемо використовувати ці молекулярні ідеї для розробки нових терапевтичних стратегій».

Дослідники вважають, що нова картина експресії генів і відповідного типу клітин також може привести до кращого розуміння механізмів запальних захворювань, які пов'язані зі змінами клітинного складу дихальних шляхів, такими як астма і хронічна обструктивна хвороба легень (ХОЗЛ). Наступні кроки будуть включати в себе проведення нових досліджень того, як легкі реагують на інфекційні бактерії.

Література: Eurekalert, CDC