Вчені стверджують, що силові вправи дійсно корисні для вашої шкіри

Викиньте ці сироватки й скраби, тому що, як виявилося, підняття ваги може бути достатньо, щоб покращити вашу шкіру.

Сироватки, скраби, зволожувальний крем та протисонцевий крем? Звичайно... але може виявитися, що згинання рук і присідання так само важливі для догляду за шкірою.

В інтерв'ю The Washington Post вчені, які працювали над новим дослідженням та знайомі з ним, розповіли про дивовижні висновки: одною з багатьох переваг важкої атлетики (крім набряку) є покращення здоров'я шкіри.

У новому дослідженні, опублікованому в журналі Scientific Reports, вивчалися жінки середнього віку в Японії. Одна група займалася велосипедом по 30 хвилин двічі на тиждень протягом 16 тижнів, тоді як інша підіймала тяжкості протягом тієї ж тривалості й кількості тижнів. У той час як в обох було багато фізичних покращень, включаючи еластичність шкіри, тільки у групи важкої атлетики їх шкірні шари стали товстішими, а це означало, що білки, які беруть участь у відновленні шкіри, працювали швидше у важкоатлетів, ніж у велосипедистів.

Сатоші Фудзіта, дослідник вправ з Кіотського університету Ріцумейкан, який курував дослідження, розповів WaPo, що, хоча шкіра всіх жінок, які брали участь у дослідженні, стала "молодшою ​​на клітинному рівні" після чотирьох місяців тривалих тренувань, це неясно, чому група силових тренувань зазнала ефекту товщини шкіри на більш високих рівнях.

Цікаво, що в ході дослідження дослідники не обговорювали, як виглядала шкіра учасників, хоча Фуджита сказав Wapo, що «теоретично ці зміни можуть зменшити зморшки, покращити зовнішній вигляд і допомогти людям виглядати молодше».

Але загалом результати дослідження можуть зробити набагато більший внесок у розуміння здоров'я шкіри, оскільки, як зазначив японський дослідник, вони "припускають, що на шкіру сильно впливають не лише зовнішні фактори, такі як УФ-випромінювання та сухість, але й також внутрішніми факторами», такими як експресія генів і запалення. Щобільше, дослідження, мабуть, вказує на те, що ці внутрішні фактори можуть змінюватися при виконанні вправ.

Звичайно, існують серйозні обмеження: дослідження проводилося в Японії серед когорти із 56 жінок середнього віку та без контрольної групи, зазначає WaPo.

З усім тим, це відкриває захопливий шлях дослідження зв'язку між фізичними вправами та здоров'ям шкіри, а також ще одним доказом того, що підняття тяжкості може бути дуже корисним для вас.

Джерела: The Washington Post