Дослідження показує, що крохмаль може знизити ризик спадкового раку на 60 відсотків

Нове дослідження показує, що резистентний крохмаль має дивовижну здатність запобігати ряду спадкових видів раку, знижуючи ризик на 60 відсотків.

Багаторічне дослідження показало, що резистентний крохмаль - стійка до травлення молекула, що міститься в ряді повсякденних продуктів, включаючи злегка недозрілі банани, овес, горох і боби, рис, макаронні вироби й таке інше, - має дивовижну здатність запобігати ряду спадкових видів раку.

Подвійне сліпе лонгітюдне дослідження, опубліковане в журналі Cancer Prevention Research, охопило майже 1000 пацієнтів із синдромом Лінча, спадковим генетичним захворюванням, що підвищує індивідуальний ризик розвитку декількох видів раку, протягом майже 20 років.

Згідно з прес-релізом, дослідники з університетів Ньюкасла та Лідса розділили учасників на дві групи ще в 1999 році. Після цього був короткий період лікування, який тривав до 2005 року.

Під час лікування кожна людина отримувала таблетку. Одна група приймала плацебо, інша щодня приймала резистентний крохмаль.

Наприкінці цього короткого періоду лікування не було помітної різниці у стані здоров'я людей. Але дослідження було розроблено для подальшого спостереження, і надзвичайно інтригуючі результати показали, що ті, хто приймав щоденну пігулку крохмалю, яка містила приблизну кількість молекули, що кидає виклик травленню, яку можна було б знайти в недозрілому банані середнього розміру, були набагато кращими. майже через 20 років він, швидше за все, позбудеться раку.

"Ми виявили, що резистентний крохмаль знижує захворюваність на рак більш ніж на 60%. Ефект був найбільш помітний у верхній частині кишечника", — повідомив у прес-релізі Джон Мазерс, професор дієтології Ньюкаслського університету. "Це важливо, оскільки рак верхніх відділів шлунково-кишкового тракту важко діагностувати й часто не вдається виявити на ранній стадії".

Дослідники вважають, що секрет успіху резистентного крохмалю полягає в його здатності чинити опір.

Зокрема, він стійкий до кислої травної жовчі. В результаті він фактично осідає і ферментується у товстій кишці. Це має корисні для кишечника бактерії, діючи, як описав Мазерс у прес-релізі, «як харчові волокна у вашій травній системі».

Але як саме це може захистити від раку?

Згідно з прес-релізом, вчені вважають, що регулярне споживання резистентного крохмалю — і, таким чином, регулярне підтримання добрих бактерій — може фактично змінити бактеріальний метаболізм жовчних кислот, зрештою утримуючи їх від пошкодження ДНК. (Як визнають вчені у прес-релізі, ця теорія потребує додаткових досліджень.)

Варто також відзначити, що, хоча крохмалиста добавка, мабуть, сильно підтримує верхні відділи шлунково-кишкового тракту та багато інших областей тіла, вона не захищає від раку кишечника.

Але загалом результати обнадіюють. Можливо, щоденний незрілий банан — без образ, яблука — насправді найкращий спосіб триматися подалі від лікаря.

Джерела: Scitechdaily