Земля утворює кільця із космічного сміття, схожі на кільця навколо Сатурна

Футурізм
Професор Джейк Ебботт з Університету штату Юта передбачає, що Земля скоро може стати дуже схожою на Сатурн.

Жалюгідна планета сміття

У нас величезна проблема з космічним сміттям, і вона тільки посилюватиметься в міру того, як все більше і більше компаній і урядів запускають у космос супутники, космічні кораблі, зонди і навіть туристів.

Хоча більшість того, що ми відправляємо на орбіту, зрештою засмоктується назад в атмосферу Землі і згоряє, більшість залишається, поки ми не з'ясуємо, як з цим щось зробити.

Справи можуть стати настільки поганими, що, за прогнозами професора Університету Юти Джейка Ебботта, Земля незабаром може стати дуже схожою на Сатурн.

«Земля має намір мати свої власні кільця», — сказав він The Salt Lake Tribune. "Вони будуть просто з барахла".

Тягач

За даними Європейського космічного агентства, на орбіті вже знаходиться близько 170 мільйонів шматків космічного сміття розміром більше одного міліметра. Приблизно 670 000 з них мають у діаметрі не більше пів дюйма.

Оскільки такі компанії, як SpaceX, запускають свої власні величезні групи супутників із широкосмуговим випромінюванням, орбіта нашої планети завантажена як ніколи. Це означає, що ми також схильні до більшого ризику зіткнень, які можуть призвести до появи ще більшої кількості дрібних шматочків космічного сміття.

Наразі вчені намагаються з'ясувати, як розв'язати цю проблему. Ебботт вважає, що одним зі способів позбутися космічне сміття може бути використання магнітів.

Обертаючи магніт на кінці маніпулятора робота для створення особливих електричних струмів, званих вихорами, можна керувати окремими частинами космічного сміття й уповільнювати їх, як описано в нещодавній статті Ебботта, опублікованій у журналі Nature.

«По суті ми створили перший у світі тракторний промінь», — сказав дослідник The Salt Lake Tribune. «Тепер це питання інженерії. Будуємо та запускаємо».

Джерела: The Salt Lake Tribune