50000-річна форма життя була виявлена в покинутій шахті

Getty
Астробіолог НАСА Пенелопа Бостон виявила 50000-літні мікроскопічні організми в глибоких і екстремальних печерах Найка. Це відкриття може, разом з існуючими знаннями і дослідженнями, дозволити вченим краще зрозуміти раннє життя на Землі і, можливо, навіть життя на інших планетах.

Печерне життя

Пенелопа Бостон, керівник Інституту астробіології НАСА, останнім часом зробив кілька цікавих відкриттів глибоко в закинутому цинку і свинцю шахті в Мексиці. Це покинутій шахті, печери Naica, бігти 800 метрів (2625 футів) і є домом для деяких суворих умовах. Ці якості роблять несприятливий відкриття мікробів глибоко під поверхнею Землі ще більш чудовим. Бостон виявили 40 різних штамів бактерій і навіть деякі віруси в глибині цих печер.

Команда була тільки в змозі працювати протягом двадцяти хвилин, в той час, як печери дуже жарко. Вони повинні були носити скафандр підробками і бути обв'язують пакети з льодом, щоб витримати високі температури, навіть за такий короткий період часу. Для того, щоб поставити його в перспективі, ділянку печери позначений як "крутий" кімнаті було близько 38C (100F).

У форми життя знайдені були на відміну від усього бачив раніше на Землі. Насправді, найближчі генетичні родичі до цього мікроскопічні організми, як і раніше зберігають 10% генетичної різниці. Як повідомляє The Guardian, це приблизно так само, як різниця між людьми і грибами.

маленьки міцні шельми

Ці форми життя були оцінені і визначені як близько 50 000 років. Це далеко стрибок від попередніх відкриттів форм життя, які були потенційно півмільйона років, але виживання невблаганний умови в камені або кристалі, що відрізняються від їх організмів довговічних зсередини льоду і солі.

Університет Південної Флориди біолог, Норін Нунан заявив: "Чому ми здивовані? Як біолог, я б сказав, життя на Землі є надзвичайно жорстким і надзвичайно універсальні. "Така універсальність дозволяє вченим отримати більш чітке уявлення про походження життя на планеті Земля. Бачачи, як життя переносить такі жорсткі умови можуть підказкою нас в тому, як найраніша життя на Землі вижили, коли вся планета була негостинної для більшості форм життя, що ми знайомі.

Дослідження Бостона досі не рецензуються, але вона продовжує робити тестування на мікробів. Дані з живих істот в поєднанні з наявними знаннями і тим, що ми можемо дізнатися з древніх форм життя у вигляді скам'янілостей може дати нам більш чітке уявлення про ранню життя Землі, а також життя на інших, здавалося б, негостинні планет.

Список літератури: The Guardian, BBC