НАСА попереджає, що зміна клімату незабаром почне знижувати врожайність

Вчені НАСА вивчили зміни довгострокової середньої врожайності сільськогосподарських культур та представили нову оцінку того, коли «проявляться» впливи зміни клімату.

Продовольча катастрофа

НАСА попереджає, що зміна клімату може почати впливати на виробництво кукурудзи та пшениці вже у 2030 році, а ця зміна у сільському господарстві може мати катастрофічні наслідки для світової житниці.

У дослідженні, опублікованому на цьому тижні в журналі Nature Food, вчені виявили, що постійно зростаючі температури, рівні викидів парникових газів та вуглекислого газу, а також зміни кількості опадів, ймовірно, матимуть катастрофічні наслідки для врожайності звичайних сільськогосподарських культур. Результати навіть шокували дослідників НАСА.

«Ми не очікували побачити такого фундаментального зсуву у порівнянні з прогнозами врожайності попереднього покоління моделей клімату та сільськогосподарських культур, зробленими у 2014 році», — сказав провідний автор Йонас Джагермейр, науковець-кліматолог із Космічного інституту імені Годдарда НАСА у заяві щодо дослідження. "Зниження видобутку на 20% у порівнянні з поточним рівнем може мати серйозні наслідки в усьому світі".

Гнили корзини для хліба

Команда використовувала складні моделі клімату, щоб дослідити вплив зростання викидів парникових газів на клімат до 2100 року. Потім вони передали ці дані в моделі сільськогосподарських культур, щоб побачити, як зміна температури, кількості опадів та рівнів CO2 може вплинути на темпи зростання.

Врожайність кукурудзи може знизитися приблизно на 24 відсотки до 2030 року. Врожайність пшениці може спочатку зрости на 17 відсотків за той же період, але вирівнятися до середини століття.

«Те, що ми робимо, – це моделювання сільськогосподарських культур, які ефективно вирощують віртуальні культури день у день за допомогою суперкомп'ютера, а потім дивимося на щорічні та десятилітні зміни у кожному місці. світу», — сказав Алекс Руан, співавтор статті та співдиректор GISS Climate Impacts Group, у заяві.

Хоча дані були чіткими щодо впливу зміни клімату на врожайність пшениці та кукурудзи, моделі не давали чіткої картини впливу на інші культури, включаючи рис та сою. Але навіть за рішучих дій наслідки для сільського господарства можуть бути серйозними.

«Навіть при оптимістичних сценаріях зміни клімату, коли суспільства роблять амбітні зусилля щодо обмеження зростання глобальної температури, світове сільське господарство стикається з новою кліматичною реальністю», — сказав Джагермейр, зазначивши, що з урахуванням нашої глобальної продовольчої системи «вплив на житниці одного регіону відчуватиметься у всьому світі».

Джерела: НАСА