Мікроби можуть допомогти у виробництві ракетного палива для зворотних рейсів з Марса

NASA/Futurism
Вчені Технологічного інституту Джорджії вважають, що мікроби можуть бути ключем до виробництва ракетного палива, необхідного для доставки людей з Марса на Землю.

Паливо Червоної планети

Одна з перешкод на шляху до колонізації Марса пов'язана з паливом. Якщо люди на Червоній планеті хочуть повернутись на Землю, їм потрібно достатньо палива для запуску та поїздки додому – величезна логістична проблема через вагу ракетного палива.

На щастя, вчені вважають, що мікроби можуть бути ключем до виробництва палива, необхідного на самому Марсі.

Дослідження дослідників, опубліковане в Nature Communications, показало, що мікроб, званий ціанобактеріями, разом зі штамом бактерій кишкової палички, може бути використаний для створення ракетного біопалива, йдеться в прес-релізі Технологічного інституту Джорджії. За допомогою фотобіореактора, який буде побудований на поверхні Марса, мікроб може виробляти цукор, який кишкова паличка перетворить на придатний для використання пропелент, званий 2,3-бутандіолом (2,3-BDO).

Підвищення сили тяжіння

Хоча 2,3-BDO не є таким потужним паливом, як те, що ми зазвичай використовуємо при запусках, автори статті вважають, що цього може бути достатньо для виконання роботи через меншу гравітацію Марса.

«Для запуску на Марс потрібно набагато менше енергії, що дало нам можливість розглядати різні хімічні речовини, не призначені для запуску ракет на Землі», — сказала Памела Перальта-Яхья, співавтор дослідження та доцент хімії та біохімії Технологічного інституту Джорджії. у повідомленні. «Ми почали шукати способи використовувати переваги низької гравітації планети та нестачі кисню для створення рішень, які не стосуються запусків на Землю».

Будівельні біореактори

Згідно з повідомленням, для виробництва палива, достатнього для подорожі на Землю, потрібно побудувати фотобіореактор розміром чотири футбольні поля. Система буде харчуватися від вуглекислого газу та сонячного світла, яких на Червоній планеті удосталь.

Цей процес також виконуватиме подвійне завдання: різко скоротити витрати на місію та виробити 44 тонни надлишкового чистого кисню, який можна використати для підтримки життя людей, йдеться у повідомленні.

Дослідження команди фінансувалося та підтримувалося нагородою NASA за інноваційні передові концепції у 2020 році, тому схоже, що агентство дуже серйозно ставиться до цієї ідеї. Якщо це буде можливо, поїздки на Марс — разом із поверненням назад — стануть ще доступнішими, ніж будь-коли.

Джерела: Технологічний інститут Джорджії