Вчені стверджують, що виявили першу екзопланету поза Чумацьким шляхом

НАСА
Використовуючи дані, зібрані за допомогою рентгенівського телескопа Чандра НАСА, вчені, можливо, знайшли докази існування екзопланети на відстані 28 мільйонів світлових років від нас.Вчені стверджують, що виявили першу екзопланету за Чумацьким шляхом

Позагалактичний

Астрономи могли виявити тисячі екзопланет у різних зоряних системах, але вони ще мали знайти докази існування екзопланет в інших галактиках за межами нашого Чумацького Шляху.

Тепер, використовуючи дані, зібрані рентгенівським телескопом Чандра НАСА, міжнародна група вчених, можливо, знайшла докази існування планети розміром із Сатурн у галактиці Мессьє 51, повідомляє Бі-Бі-Сі, на відстані близько 28 мільйонів світлових років. геть — вражаюче досягнення, що підкреслює приголомшливі простори Всесвіту.

Рентгенівські знімки

Щоб зробити це відкриття, команда спостерігала провали у світлі зірки, зазвичай викликані проходженням планети між нею та нами. Цей метод називається транзитним методом.

Схоже, що планета знаходиться у подвійній зірковій системі під назвою M51-ULS-1. Команда помітила провал у рентгенівських променях, що походять від зоряної системи, яка знаходиться в області, яка зазвичай виробляє менше рентгенівських променів, що робить її перспективною метою для спостережень.

«Метод, який ми розробили й застосували, є єдиним методом виявлення планетних систем, що реалізується в цей час, в інших галактиках», — сказала Розанна Ді Стефано, астроном Гарвард-Смітсонівського центру астрофізики й провідний автор статті про дослідження, опублікованій в журнал Nature Astronomy, повідомив Бі-Бі-Сі.

«Це унікальний метод, що ідеально підходить для пошуку планет навколо подвійних рентгенівських променів на будь-якій відстані, з якої ми можемо виміряти криву блиску», — додала вона.

Смілива заява

Поки що зарано повністю визначати існування невловної позагалактичної планети. А орбіта планети-кандидата настільки велика, що для обігу навколо зірки потрібно 70 років, а це означає, що до наступного падіння рентгенівського проміння залишилося майже 70 років, і це відкриття практично неможливо перевірити.

Кандидат також повинен був пережити наднову на сусідній зірці, яка створила нейтронну зорю або чорну дірку подвійної системи.

«Ми знаємо, що робимо захоплюючу і сміливу заяву, тому очікуємо, що інші астрономи уважно дивитимуться на неї», — заявила співавтор і студент-дослідник із Прінстона Джулія Берндтссон у заяві НАСА. Але команда вважає, що вона має «вагомий аргумент, і саме так працює наука», — додала вона.

Джерела: BBC