Марсохід НАСА нарешті зібрав зразки гірських порід

НАСА
Марсоходу NASA Perseverance, нарешті, вдалося зібрати й вивчити зразки гірських порід після серії приголомшливих невдач.

Місія завершена

Відмінна новина: НАСА підтвердило, що його роботу, збирає камені з Марса, Perseverance, нарешті вдалося зібрати кілька каменів з Марса.

Це також означає, що марсохід приступив до рудиментарних геологічними дослідженнями свого оточення, йдеться в прес-релізі НАСА. Хоча основна частина дослідження буде проведена після того, як ці та будь-які майбутні зразки повернуться на Землю в наступному десятилітті, Perseverance вже робить деякі важливі відкриття — головне з них — більше доказів того, що на Марсі колись був набагато більш гостинний ландшафт, ніж сьогодні.

Древнє озеро

НАСА вже знало, що кратер Джезеро, за яким бродив Perseverance, ймовірно, колись був місцем величезного озера. Але вони не знали, як довго це тривало. Однак дані New Perseverance припускають, що вода існувала досить довго, натякаючи, що на Марсі колись була стабільна природне середовище.

«Схоже, що наші перші камені відкривають потенційно придатну для життя стійку середу», — сказав в прес-релізі науковий співробітник НАСА і Каліфорнійського технологічного інституту Кен Фарлі, дослідник місії Perseverance. «Дуже важливо, що вода була там довгий час».

Захоплююча сага

Це довгоочікуваний тріумф марсохода, якому було напрочуд нелегко розкопувати й зберігати марсіанський реголіт. Спочатку НАСА оголосило про упереджувальний успіху, перш ніж усвідомило, що Perseverance провалила свою першу спробу — невдачу, в якій НАСА все ще звинувачує мляву скелю, а не свого робота-збирача каменів.

Потім, відправивши «Perseverance» до нової мети, НАСА знову заявило про успіх, заявивши, що «Perseverance» дійсно вдалося зібрати зразки гірських порід. Однак зображення передбачуваного зразка гірської породи спочатку були занадто темними, щоб щось розгледіти.

Після всього цього дуже приємно бачити, що процес, нарешті, вдався.

Джерела: НАСА