Астрономи виявили надзвичайно дивний об'єкт в глибокому космосі

Футурізм
Коричневі карлики — не зовсім зірки й не зовсім планети, і нове дослідження показує, що їх у нашій галактиці може бути більше, ніж вважалося раніше вченим.

Несподіванка

Група вчених виявила незвичайне нове небесне тіло в міжзоряному просторі нашої галактики, яке настільки збило їх з пантелику, що вони прозвали його «Несподіванка».

Несподіванка нагадує коричневий карлик, який представляє собою клас космічних об'єктів, які важать між найбільшими планетами й найменшими зірками, але не досить масивні, щоб викликати реакції синтезу, які додають зіркам їх інтенсивну яскравість.

Унікальність нового відкриття полягає в тому, що коричневі карлики, як правило, молоді, але дослідницька група під керівництвом Каліфорнійського технологічного інституту, що відкрила Несподіванку, підрахувала, що йому від 10 до 13 мільярдів років. Їх дослідження, опубліковане в The Astrophysical Journal Letters, натякає на абсолютно нову категорію небесних тіл, яка до цього часу залишалася невідомого науці.

Вдала знахідка

Несподіванка отримала свою назву тому, що вчені виявили її завдяки щасливому випадку, йдеться в повідомленні преси про відкриття. Він настільки відрізняється від інших коричневих карликів, що був виключений з опитувань, які виявили ще 2000 коричневих карликів, про які ми знаємо в нашій галактиці.

В певному сенсі «Нещасний випадок», який був наділений дивним сухе наукова назва WISEA J153429.75-104303.3, відповідає тьмяному спектру вигоряння типового коричневого карлика. Але він горить яскравіше на інших довжинах хвиль, виділяючи його.

«Цей об'єкт перевершив всі наші очікування», — сказав в прес-релізі провідний автор дослідження й астрофізик Каліфорнійського технологічного інституту Деві Кіркпатрік.

Давня історія

Ці, здавалося б, суперечливі дані — припускають, що Несподіванка надзвичайно гаряча і холодна — в кінцевому підсумку малюють картину небесного тіла, яке у два рази старше типового коричневого карлика і яке, отже, утворилося, коли в галактиці був зовсім інший хімічний склад. склад.

«Не дивно, що коричневий карлик був таким старим, але несподівано знайти його у нас на задньому дворі», — сказав в прес-релізі співавтор дослідження й астрофізик Каліфорнійського технологічного інституту Федеріко Марокко. «Ми очікували, що такі старі коричневі карлики існують, але ми також очікували, що вони будуть неймовірно рідкісними. Шанс знайти один так близько до Сонячної системи може бути вдалим збігом, чи він говорить нам, що вони зустрічаються частіше, ніж ми думали ».

Джерела: НАСА