Палеонтологи виявили динозавра з надзвичайним слухом

Jorge Blanco and Journal of Vertebrate Paleontology
У Патагонії був виявлений новий динозавр, і його наукова назва перекладається як "той, хто викликає страх".

Той, хто викликає страх

Палеонтологи виявили в Патагонії новий вид динозаврів, які, ймовірно, мали більш гострий слух, ніж інші динозаври.

Згідно з прес-релізом палеонтологів, дослідники з Аргентини охрестили новий вид «Llukalkan aliocranianus». Llukalkan походить від слова на діалекті Мапуче, яке означає «той, хто викликає страх», а aliocranianus на латині означає «незвичайний череп».

Крім металевої назви, динозавр також примітний своєю унікальною формою голови, яка, на думку дослідників, дала йому більш гострий слух.

«Особливістю цього динозавра є те, що у нього є порожнини в області вуха, яких не було в інших абелізавридів, що могло дати цього виду іншу слухову здатність, можливо, більший діапазон слуху», — сказав Федеріко Джанечіні, палеонтолог з Національний університет Сан-Луїса, Аргентина, в статті, опублікованій в Журналі палеонтології хребетних. «Це, разом з його гострим нюхом, могло дати цьому виду великі можливості в якості хижака».

Розглянемо цей череп незвичайної форми ближче:

Журнал палеонтології хребетних

Кращий хижак

Динозавр був дуже схожий на тиранозавра, з великою головою і короткими руками. Він був таким же жорстоким, якщо не більше жорстоким.

Згідно з прес-релізом, Ллукалкан «ймовірно, був одним з головних хижаків» в регіоні в позднемеловой період. Він досягав п'яти метрів в довжину, з гострими зубами, великими кігтями й сильним укусом, не кажучи вже про надзвичайні слухові здібності.

Так що так. Якщо вони коли-небудь змішають гени жаби з ДНК динозаврів, як в Парку Юрського періоду, будемо сподіватися, що вони програють «того, хто викликає страх».

Джерела: IGN