НАСА каже, що Марс обсипає Землю пиловими бурями

НАСА
Дослідження НАСА показує, що марсіанський пил кружляє по внутрішній частині Сонячної системи, бомбардує космічні кораблі та навіть досягає Землі.

Вниз попереду

Космічний корабель НАСА Juno випадково виявив дивне явище, коли летів до Юпітера: хмари пилу, що  швидко рухаються від Марса, бомбардують всю внутрішню частину Сонячної системи, включаючи Землю.

Вчені НАСА вперше звернули увагу на те, що потоки частинок, які вони спочатку прийняли за витік палива, заблокували камери зоряного неба Juno, відповідно до прес-релізу НАСА. Виявляється, незвичайні сліди насправді були частинами самої Юнони поруч з марсіанським пилом, розносяться по внутрішній частині Сонячної системи й відкололися їх. Це небезпечне відкриття, крім того, що є незвичайним актом міжпланетної агресії, може допомогти НАСА та іншим агентствам намітити більш безпечні маршрути через Сонячну систему.

Війна світів

Вчені вже знали, що навколо Сонця обертаються хмари пилу, але вони припустили, що вони виникли з далеких астероїдів або комет і поступово проникли всередину Сонячної системи.

Однак в дослідженні НАСА, опублікованому у вівторок в The Journal of Geophysical Research: Planets, використовувалися камери Juno для відстеження розподілу і траєкторії пилових хмар, і з'ясувалося, що насправді винуватцем є Марс. Вчені виявили, що пилу так багато, що він проникає навіть в атмосферу Землі.

Нове відео НАСА описує знахідку:

Догляд за собою

На щастя, Juno і його сонячні батареї в порядку, попри те, що пил злітає з них, коли він бомбардує космічний корабель на надзвичайно високих швидкостях.

Юнона, що служить горезвісною канаркою, може допомогти захистити майбутні космічні кораблі тепер, коли НАСА краще розуміє цей космічний пил і його джерела. Крихітні частинки все ще можуть завдати серйозного удару, тому космічні агентства, ймовірно, спробують використовувати це дослідження, щоб повністю уникнути їх в наступний раз, коли вони запустять місію.

Джерела: НАСА