Неандертальці могли бути вбиті переворотом магнітних полюсів

Футурізм
Нові моделі припускають, що магнітне поле Землі, яке вже давно мало б повністю змінитися, могло зміщуватися швидше, ніж ми думали.

Полярні протилежності

Вчені виявили докази того, що магнітні полюси Землі перекинулися 42 000 років тому, що, можливо, призвело до зникнення неандертальців.

Дослідники з університету Сіднея Південного Уельсу (UNSW) і Південно-Австралійського музею опублікували статтю, в якій описуються результати в журналі Science, в яких детально розповідається, як зміна полюсів викликала різкі сонячні бурі й кліматичні зрушення, які могли вбити найближчих до людей древніх родичів.

Докази зникнення

Згідно з дослідженням, в результаті перевороту магнітне поле Землі, яке захищає планету від шкідливого випромінювання і частинок Сонця, майже зникло.

«Нефільтроване випромінювання з космосу розриває частки повітря в атмосфері Землі, розділяючи електрони й випускаючи світло — процес, званий іонізацією», — йдеться в заяві Кріса Терні, професора UNSW Science і співавтора дослідження. «Іонізоване повітря« підсмажив »озоновий шар, викликавши хвилю зміни клімату по всьому світу».

У статті дослідники висувають гіпотезу про те, що магнітний переворот викликав «виражену зміну клімату» разом з безліччю страшних, але красивих космічних подій, таких як часті північні й південні сяйва, електричні бурі та жорстока погода.

Future Flip

Є деякі свідчення того, що наші полюса рухаються до нового розвороту. Якщо це станеться, це викличе глобальну катастрофу, через яку Післязавтра буде виглядати як Сніговий день.

«Якби подібна подія відбулася сьогодні, наслідки були б величезними для сучасного суспільства», — йдеться в заяві співавтора дослідження Алан Купер. «Що поступає космічне випромінювання зруйнувало б наші електричні мережі та супутникові мережі».

Звичайно, у зв'язку з глобальною пандемією, лісовими пожежами на північному заході й катастрофічним снігопадом в Техасі в наші дні може відбутися глобальна зміна магнітного поля.

Джерела: CNN