Корнелльські вчені виявили радіосигнал, що виходить від екзопланети

Jack Madden/Cornell University
Вчені з Корнелльського університету простежили радіосигнал від гарячої екзопланети типу Юпітера. Якщо це підтвердиться, це може допомогти в пошуках придатних для життя світів.

Посилення сигналу

Група вчених корнелльського університету виявила те, що, на їхню думку, є першим радіосигналом, що випускається планетою за межами нашої Сонячної системи.

Знаючи, як це звучить, давайте з'ясуємо: ймовірно, це не інопланетяни. Однак згідно з дослідженням, яке планується опублікувати в журналі Astronomy & Astrophysics, виявлення радіосигналу екзопланети — цінний інструмент для вчених, які хочуть знати, чи може цей світ потенційно підтримувати життя.

Магнітні перешкоди

Вже згадана екзопланета — це екзопланета «гарячий Юпітер», яка обертається дуже близько до своєї зірки в сузір'ї Ботеса. Вчені з Корнелла, які стоять за дослідженням, говорять, що їм потрібно буде продовжити свої дослідження, щоб підтвердити, що це джерело радіосигналу, який вони зафіксували за допомогою низькочастотного масиву (LOFAR), радіотелескопу в Нідерландах. Але якщо вони мають рацію, радіосигнали екзопланет можуть показати, чи є в цих світах магнітосфери, подібні до тієї, яка захищає Землю.

«Якщо це підтвердиться в ході подальших спостережень, — сказав астроном з Корнелла Рей Джаявардхана в прес-релізі, — це радіовиявлення відкриє нове вікно на екзопланети, даючи нам новий спосіб досліджувати інопланетні світи, які становлять десятки світлових променів. років тому ".

Підняти щити!

Магнітне поле Землі захищає планету від небезпечного космічного випромінювання, але уловлювання радіосигналів, випромінюваних магнітним полем світу, не гарантує, що планета буде придатна для життя, як Земля. Навпаки, вчені навчилися визначати сигнал гарячого Юпітера, вивчаючи справжню планету Юпітер.

«Ми дізналися від нашого власного Юпітера, як виглядає цей вид виявлення», — сказав провідний автор Джейк Тернер в прес-релізі. «Ми пішли шукати й знайшли».

Джерела: Корнелльський університет