НАСА з'ясувало, наскільки менше ми забруднюємо навколишнє середовище в умовах ізоляції

Піксабей
НАСА змоделювало, скільки забруднення повітря спричинило б людство без пандемії цього року, щоб з'ясувати, наскільки скоротилися викиди.

Інша Земля

Практично відразу після початку пандемії коронавірусу експерти почали помічати, що глобальне блокування привела до різкого зниження світових викидів вуглецю.

Ця ідея породила як меми про знищення планети людством, так і благі наміри про більш зелене майбутнє. Тепер, відповідно до прес-релізу, вчені НАСА виявили, що в цілому ізоляція привела до скорочення глобальних викидів діоксиду азоту на 20 відсотків з лютого, і ця зміна шокувала їх.

«У певному сенсі я був здивований, наскільки сильно він впав», — сказав в прес-релізі керівник проєкту і дослідник НАСА Крістоф Келлер. «Багато країн вже проробили дуже хорошу роботу по зниженню концентрацій діоксиду азоту за останні десятиліття завдяки правилам, пов'язаним з чистим повітрям, але наші результати ясно показують, що людську поведінку як і раніше робить значний внесок».

Ворожіння

Проблема з порівнянням рівнів забруднення повітря до і після блокування полягає в тому, що ці цифри зазвичай змінюються з часом. Тому вченим НАСА потрібно було розробити модель, яка могла б точно передбачити, якими були б глобальні викиди діоксиду азоту — забруднювача повітря, пов'язаного з транспортної та промислової діяльності — в цьому році, якби пандемія ніколи не сталася.

Вони виявили, що в більшості міст викиди діоксиду азоту в більшості міст скоротилися на 20-50 відсотків у порівнянні з моделлю «звичайного ведення бізнесу», а в Мілані, Італія, відзначено вражаюче скорочення на 60 відсотків.

«Ми всі знали, що ізоляція вплине на якість повітря», — сказав Келлер в прес-релізі. «Незабаром також стало ясно, що буде важко кількісно оцінити, наскільки ця зміна пов'язана з заходами ізоляції в порівнянні із загальною сезонністю або мінливістю забруднення».

Джерела: НАСА / Центр космічних польотів Годдарда