Вчені побудували паливний елемент зі шпинату

Pikrepo
Використовуючи шпинат як каталізатор, група вчених побудувала експериментальний паливний елемент, який перевершує звичайні платинові елементи.

Листова зелень

Команда вчених взяла той же шпинат, який можна купити в продуктовому магазині, додала дрібку солі та перетворила його в каталізатор для створення чистого й ефективного паливного елемента.

Пробний паливний елемент — це остання розробка в довгій історії вчених, які намагаються використовувати високу щільність молекул, що генерують енергію, в шпинаті для промислового використання, повідомляє Ars Technica.

Потужність заводу

Як правило, каталізатори на основі вуглецю не можуть перевершити платину. Але згідно з дослідженням, опублікованим в минулому місяці в журналі ACS Omega, слабосолоні листя шпинату, які були змішані, сублімовані та піддані термообробці в шари нанолистів, були більш ефективними, ніж платинові паливні елементи.

«Ця робота передбачає, що з природних ресурсів можуть бути створені стійкі каталізатори для реакції відновлення кисню», — сказав в прес-релізі провідний автор і хімік Американського університету Шоучжун Цзоу. «Випробуваний нами метод дозволяє виробляти високоактивні каталізатори на вуглецевій основі зі шпинату, який є відновлюваної біомасою. Фактично, ми вважаємо, що він перевершує комерційні платинові каталізатори як за активністю, так і по стабільності».

Зелені технології

До того, як клітина шпинату дійсно стане в пригоді в реальному світі, треба буде пройти довгий шлях — нове дослідження просто довело, що ця концепція працює, повідомляє Ars.

Але коли-небудь, беручи до уваги масштаби технологій, експерти припускають, що шпинатові елементи можна буде використовувати в якості чистішою й екологічно безпечної альтернативи у всіх видах електроніки, включаючи батареї для електромобілів.

Джерела: Ars Technica