Вчені стверджують, що знайшли першу планету в іншій галактиці

ESA/Hubble
Вчені думають, що вони, можливо, виявили екзопланету, схожу на Сатурн, в іншій галактиці, але можуть пройти десятиліття, перш ніж вони дізнаються напевно.

Зовнішні межі

Група вчених стверджує, що виявила, можливо, першу відому екзопланету в абсолютно іншій галактиці.

В нашій галактиці можуть бути мільярди екзопланет, але знайти нові світи навіть в сусідніх галактиках набагато важче. Тепер, коли є докази того, що об'єкт розміром з планету обертається навколо подвійної системи в галактиці Вир, New Scientist повідомляє, що група вчених з Гарварду-Смітсона, можливо, нарешті подолала цей бар'єр.

Обережний оптимізм

За минулі роки кілька вчених виявили ознаки екзопланет в інших галактиках, але жодна з них не була підтверджена. Те ж саме вірно і для цієї потенційної екзопланети, згідно з попереднім дослідженням, опублікованим в Інтернеті минулого тижня. Але все ж учені обережно оптимістичні.

«Це захоплююче, але не несподівано», — сказала New Scientist Анжель Таннер, астроном з державного університету Міссісіпі, яка не брала участі в дослідженні. «Немає абсолютно ніяких причин думати, що в інших галактиках не було б планет».

Довгі роки

На жаль, до будь-якого підтвердження можуть знадобитися кілька десятиліть, повідомляє New Scientist. Команда знайшла докази того, що об'єкт розміром з Сатурн — потенційно сам газовий гігант — пройшов перед однією із зірок у своїй подвійній системі. Але оскільки він обертається приблизно на тій же відстані, що і Сатурн, і наше Сонце, можуть пройти десятиліття, перш ніж він повториться знову, і тоді вчені зможуть підтвердити відкриття.

«Це може бути щось, що просто пройшло перед цією системою і більше ніколи не повернеться», — сказала Таннер.

Джерела: New Scientist