Вчені знайшли бактерії, які поглинають забруднювачі, що викликають рак

Нещодавно виявлені бактерії можуть допомогти нейтралізувати небезпечні токсини, потенційно приводячи до нового способу очищення забруднених ділянок.

Легка закуска

У той час як вони намагалися знайти способи очистити ділянку Суперфонда річки Пассаік, група вчених виявила нову бактерію, яка могла б теж виконувати частину важкої роботи на аналогічних ділянках.

Згідно з дослідженням, опублікованим в журналі Environmental Science & Technology, бактерії були виявлені в токсичному бруду на дні річки, де вони із задоволенням поїдали викликають рак та інші небезпечні токсини, звані діоксинами. Вчені з Рутгерса вважають, що, надавши йому невеликий імпульс, вони можуть змусити бактерії працювати з очищення річки Пассаік та інших місць токсичних відходів по всьому світу.

Розбірливий їдець

Зокрема, бактерії отримують атоми хлору з тетрахлородібензо-п-діоксину, який вважається найбільш токсичним діоксином. Без атомів хлору діоксин, який є побічним продуктом хімічних виробництв, що діють в цьому районі, стає набагато менш небезпечним.

«Наші результати показали, що, хоча цей процес досить повільний, його можна поліпшити й, можливо, навіть вдасться видалити весь токсичний хлор із з'єднання», — сказав доктор філософії Рутгерса. Кандидат і провідний автор нового дослідження Рейчел Дін повідомила в прес-релізі.

Інструменти торгівлі

Дін і її команда тепер сподіваються з'ясувати, що відбувається на молекулярному рівні, коли бактерії видаляють діоксин з атомів хлору.

Визначивши, які ферменти відповідальні за це, Дін і її колеги сподіваються розробити хімічну обробку, яка нейтралізує діоксини на інших звалищах.

Джерела: Університет Рутгерса